ביטוח רכב
צור קשר שירותיםתקנון גלריה חדשות מאמרים אודות דף הבית
ביטוח חובה
ביטוח מקיף
ביטוח צד ג´

השאר פרטים לקבלת ביטוח רכב במחיר הכי זול

ביטוח נהג צעיר
ביטוח נהג חדש
ביטוח משאית
ביטוח למונית
ביטוח רכב ליום אחד
ביטוח רכב לתקופה קצרה
ביטוח רכב לסטודנטים
למה להשוות ביטוח רכב?
איך לבחור ביטוח רכב?
השוואת מחירי ביטוח רכב

ביטוח לרכב או לאופנוע שלכם

הבעלות על רכב בפני עצמה מזמנת הוצאות רבות, אפילו אם הרכב נשמר במצב מצוין. אין מנוס מתשלום שנתי לחברות ביטוח רכב בגין ביטוח חובה לפחות. בעלי רכבים פרטיים שאין להם עבר ביטוחי עשיר בתביעות או שלילות רישיון למשל, מתנהלים פעמים רבות בשונה מבעלי רכבים דו גלגליים. אלו האחרונים נמצאים בקבוצת סיכון גבוהה יותר להפעלת ביטוח רכב. זו הסיבה שבאופן אוטומטי ישלמו יותר מהאחרים. האם זה מסתיים בעשיית ביטוח בלבד בשיטת "שגר ושכח", כשבזמן תאונה רק מפעילים את הביטוח? ובכן גם בהפעלת התביעה משלמים דמי השתתפות עצמית.

מה זה אומר לשלם דמי השתתפות עצמית?
נכון, זה נשמע אולי כמו שלוקחים כסף היכן שרק ניתן. לא מספיק ששילמתם את מחיר הפוליסה לרכב, צריך לשלם כמה מאות שקלים כדי להפעילה? הסיבה היא שחברת הביטוח רוצה שיהיה "סלקטור" שימנע מאנשים לפתוח תביעות ביטוח על ימין ועל שמאל, ושחברת הביטוח לא תיאלץ לשלם כספים רבים למבוטחים. מצד שני, אם סכום הנזק קטן יותר מסכום ההשתתפות, הרי שלא ישתלם לפתוח תביעה שכזו.

ביטוח חובה כבסיס
לבעלי רכבים פרטיים ולבעלי רכבים דו גלגליים אין מנוס, אלא לשלם על ביטוח חובה ולבחור את ההצעה הטובה ביותר מבין מגוון אפשרויות. מה לגבי בחירת שאר הביטוחים? לרכבים הפרטיים ביטוח מקיף תהיה הצלה במקרה שבו הרכב עצמו נפגע, ואילו לרוכבי טוסטוסים ששווים כשווי מחיר הביטוח המקיף – כמה אלפי שקלים בלבד, כנראה ימנעו מרכישת הביטוח הזה.

ביטוח צד ג´ – להתגבר על אפקט ההפתעה
גם אם אדם או גורם אחר תובע את בעל הרכב (פרטי או דו גלגלי), רצוי להיות מוכן כלכלית לעניין. מדובר על השקעה של כמה מאות שקלים בלבד (בנפרד מהביטוח המקיף) אלא אם מוסיפים הרחבות. היתרון: כך אפשר לחסוך אלפי שקלים ואף עשרות אלפי שקלים בתביעת ביטוח מצד שלישי עד לגובה תקרת הפוליסה.

השוואת מחרי ביטוח רכב

כל הזכויות שמורות לקולביט - שירות השוואת מחירי ביטוח הרכב של ישראל! השירות שלנו מאפשר לך להזין את פרטי פרטי הרכב והנהגים ולקבל הצעות מחיר לרכישת ביטוח רכב ממיטב חברות הביטוח בישראל ובמחירים הוגנים ומשתלמים. את הצעות המחיר לרכישת ביטוח רכב תקבלו בתוך זמן קצר ביותר. באתר שלנו תמצאו מידע מקצועי על תחום ביטוח הרכב, ביותר גם על: ביטוח רכב, ביטוח מקיף וביטוח חובה. באתר תקבלו בנוסף תקובות לכל שאלותיכם וטיפים ממומחי ביטוח רכב.


מפת אתר | צור קשר