ביטוח רכב
צור קשר שירותיםתקנון גלריה חדשות מאמרים אודות דף הבית
ביטוח חובה
ביטוח מקיף
ביטוח צד ג´

השאר פרטים לקבלת ביטוח רכב במחיר הכי זול

ביטוח נהג צעיר
ביטוח נהג חדש
ביטוח משאית
ביטוח למונית
ביטוח רכב ליום אחד
ביטוח רכב לתקופה קצרה
ביטוח רכב לסטודנטים
למה להשוות ביטוח רכב?
איך לבחור ביטוח רכב?
השוואת מחירי ביטוח רכב

ההבדל בין ביטוח חובה לרכב ומקיף

הביטוח לרכב הוא נושא שאין לקחת אותו כמובן מאליו. כלומר, את ביטוח החובה לרכב – כמובן שצריך לעשות כל עוד ישנו רכב מנועי שעונה להגדרות ל הביטוח. אולם לגבי ביטוח מקיף וביטוח לצד שלישי, את זה ניתן לשקול בנפרד – אם לעשות אותם או לא, ואם כן, אז באילו חברות ביטוח לרכב לעשות את הפוליסות עצמן. רכב שעומד בהגדרות לרכב מנועי הזקוק לביטוח ואינו מכוסה באמצעות ביטוח חובה, הוא רכב שבעליו צפוי לקנס ולעתים גם לשלילת רישיון, ויהיו מקרים חריפים (תאונה קטלנית) שבהם אותו בעלים יעמוד למשפט ולמאסר.

ביטוח חובה דואג לנזקי הגוף
כמובן, את התאונות לצערנו לא ניתן לנוע באמצעות אותן הפוליסות לתאונות דרכים, אולם ניתן לפחות להקל על הנפצעים אשר עוברים טראומה כפולה – גם אי יכולת לתפקד או פגיעה גופנית כל שהיא, וגם הוצאות כספיות בלתי נדלות. הביטוח מאפשר את הכיסוי של ההוצאות עד לרמת תקרת הביטוח. בביטוח חובה – זוכים לכיסוי הנהג אשר יש לו כיסוי בביטוח, הנוסעים והולכי הרגל שנפגעו.

ביטוח מקיף לרכב
אפשר לשמוע כיום הצעות ביטוח מקיף מכל עבר, השאלה היא אם צריך את זה בכלל. החוק אינו מחייב אף נהג לעשות את הביטוח הזה, שנחשב ליקר ביותר מבין שלוש הפוליסות לביטוח רכב. כמובן, ישנה תמורה עבור ההוצאה הזו שמסתכמת באלפי שקלים לשנה: אילו ההוצאה מסתכמת בעשרות אלפי שקלים לתיקון הרכב ולהתמודדות מול תביעת ביטוח צד ג´ – זה שווה את ההוצאה הזולה יחסית בתחילת השנה שמכסה את ההוצאה הכבדה הזו.

מה המהות של ביטוח מקיף לרכב?
ביטוח מקיף לרכב הוא תשלום שניתן לשלם לחברת הביטוח גם בפריסת תשלומים. יתכן מצב שבו לא יהיה בו שימוש לאורך השנה, וזאת משום שהרכב לא ניזוק או שאותו בעלים של הפוליסה לא מוצא לנכון סיבה משתלמת להפעיל אותו, אולם הוא מכסה מקרי ביטוח כמו נזקי טבע – שטפונות ושריפה, תאונות התנגשות או החלקה, ניסיון לפריצה או גניבה ועוד

השוואת מחרי ביטוח רכב

כל הזכויות שמורות לקולביט - שירות השוואת מחירי ביטוח הרכב של ישראל! השירות שלנו מאפשר לך להזין את פרטי פרטי הרכב והנהגים ולקבל הצעות מחיר לרכישת ביטוח רכב ממיטב חברות הביטוח בישראל ובמחירים הוגנים ומשתלמים. את הצעות המחיר לרכישת ביטוח רכב תקבלו בתוך זמן קצר ביותר. באתר שלנו תמצאו מידע מקצועי על תחום ביטוח הרכב, ביותר גם על: ביטוח רכב, ביטוח מקיף וביטוח חובה. באתר תקבלו בנוסף תקובות לכל שאלותיכם וטיפים ממומחי ביטוח רכב.


מפת אתר | צור קשר