ביטוח רכב
צור קשר שירותיםתקנון גלריה חדשות מאמרים אודות דף הבית
ביטוח חובה
ביטוח מקיף
ביטוח צד ג´

השאר פרטים לקבלת ביטוח רכב במחיר הכי זול

ביטוח נהג צעיר
ביטוח נהג חדש
ביטוח משאית
ביטוח למונית
ביטוח רכב ליום אחד
ביטוח רכב לתקופה קצרה
ביטוח רכב לסטודנטים
למה להשוות ביטוח רכב?
איך לבחור ביטוח רכב?
השוואת מחירי ביטוח רכב

תפעול ביטוח רכב בזמן אמת

הבעיה האמיתית מתחילה בזמן אמת. עשיתם תאונה, ואתם לא יודעים מה לעשות. עשיתם את ביטוח הרכב, ואתם לא יודעים איך להפעיל מה, משום שאתם לא בטוחים מה זה באמת מכסה ואם באמת משתלם להפעיל אותו. לגבי זה היו חכמינו קובעים את המשפט שמי שטרח בערב שבת – יאכל...את מה שבישל לעצמו לשבת. במקרה הזה, זו יכולה להיות פוליסת ביטוח איכותית וטובה שתעניק את כל הכיסויים שאותם ידרוש המבוטח ועם תקרת ביטוח גבוהה – ואולי אפילו עם פינוק של השתתפות עצמית קטנה במיוחד או אפסית. יכול להיות שאפילו אין דמי כינון בפוליסה הזו.

מה הנזק? לפי זה להתקשר לחברת הביטוח
את פוליסות ביטוח חובה, מקיף וצד ג´ ניתן לעשות בנפרד בחברת ביטוח אחרת. אילו הנזק נאמד בנזק לרכוש בלבד, לא חייבים להפעיל את הביטוח המקיף, אולם אם מחליטים להפעיל אותו חשוב מאוד לעשות זאת בסמוך למועד קרות הנזק. בכל מקרה חשוב ביותר לתעד את מה שקרה על פי צילום אפילו במצלמת הנייד, והחלפת פרטי ביטוח רכב בין הנהגים.

ומה אם הנזק הוא גופני?
את ביטוח החובה יש להפעיל למן הרגע שנצפו מפגעים בריאותיים כתוצאה מהתאונה. חשוב מאוד להתפנות לבית החולים על מנת לבדוק אם מדובר בפגיעה מסוימת שהחמירה את המצב הקודם עליו הצהיר מראש המבוטח. לעתים, ניתן להבחין בגודל הפגיעה רק ביום למחרת למשל. גם אז זה לא מאוחר מדי, ורצוי לשמור את כל הקבלות והניירת מהטיפולים וגם מהנסיעות.

איך לתפקד לאחר התאונה?
ישנם אנשים שמבוטחים בביטוח רכב VIP, כלומר- כזה ששולחים את נציג חברת ביטוח רכב כדי שיתפעל את האירוע – ישלח את המבוטח במונית למחוז חפצו, ואילו הוא ישאר לטפל בגרירת הרכב למוסך הסדר או מוסך לפי מה שישלח אותו בעל הרכב.

השוואת מחרי ביטוח רכב

כל הזכויות שמורות לקולביט - שירות השוואת מחירי ביטוח הרכב של ישראל! השירות שלנו מאפשר לך להזין את פרטי פרטי הרכב והנהגים ולקבל הצעות מחיר לרכישת ביטוח רכב ממיטב חברות הביטוח בישראל ובמחירים הוגנים ומשתלמים. את הצעות המחיר לרכישת ביטוח רכב תקבלו בתוך זמן קצר ביותר. באתר שלנו תמצאו מידע מקצועי על תחום ביטוח הרכב, ביותר גם על: ביטוח רכב, ביטוח מקיף וביטוח חובה. באתר תקבלו בנוסף תקובות לכל שאלותיכם וטיפים ממומחי ביטוח רכב.


מפת אתר | צור קשר