ביטוח רכב
צור קשר שירותיםתקנון גלריה חדשות מאמרים אודות דף הבית
ביטוח חובה
ביטוח מקיף
ביטוח צד ג´

השאר פרטים לקבלת ביטוח רכב במחיר הכי זול

ביטוח נהג צעיר
ביטוח נהג חדש
ביטוח משאית
ביטוח למונית
ביטוח רכב ליום אחד
ביטוח רכב לתקופה קצרה
ביטוח רכב לסטודנטים
למה להשוות ביטוח רכב?
איך לבחור ביטוח רכב?
השוואת מחירי ביטוח רכב

ביטוח רכב - מה זה אומר וכיצד לעבור זאת בשלום

ביטוח חיים, ביטוח דירה, ביטוח תאונות אישיות, ביטוח משכנתא... וכן, גם ביטוח רכב, ואולי אפילו הוא זה שנמצא בראש הרשימה, תודות לכך שהוא נדרש על פי החוק בכל רכב – טוב, לפחות ביטוח החובה. בארץ, ביטוח חובה נדרש על ידי החוק, ואין לנסוע או להשאיר במקומו רכב שאין לו ביטוח חובה. אולם מה לגבי הביטוחים האחרים? מה ההבדל בין כל הביטוחים הללו? רצוי לעשות סקר ממוקד של כל פוליסת ביטוח רכב כדי להבין מה המשמעות של כל אחד מהביטוחים, מתי מפעילים אותם ואם כדאי.

ההבדלים בין ביטוח מקיף לביטוח צד ג ולביטוח חובה
כל ביטוח רכב הינו מקרה שנבחר לגופו. נתחיל עם ביטוח החובה שהחוק מחייב – זהו ביטוח שמכסה פיננסית עד לגובה התקרה נזקי גוף שנעשו לנהגים, לנוסעים ולהולכי רגל שנפגעו כתוצאה מנסיעת המכונית. ביטוח מקיף הינו הכיסוי הפיננסי להוצאות בגין פגיעת הרכב עצמו, ואילו ביטוח צד ג´ הוא הביטוח שמאפשר לכסות את כספי התביעה צד שלישי דורש כפיצוי לנזק לרכוש שנעשה לו על ידי הרכב.

ביטוחי רכב מוזלים
כאשר מדובר על ביטוח רכב שהוא מוזל, בדרך כלל אלו פוליסות ביטוח רכב סטנדרטיות ופשוטות שמכילות את סעיפי הבסיס לכיסויים הנדרשים על פי התקנות. המחירים זולים יחסית משום שגם התמורה אינה גבוהה כל כך. מי שמעוניין להשיג ביטוח משתלם, צריך לעשות בביטוח רכב השוואת מחירים וצרכנות נבונה.

לבקש ביטוח רכב מיוחד
אילו את הנהגת היחידה ברכב, יתכן שמגיעה לך הנחה נוספת. נהגות כידוע נוהגות באופן זהיר יותר, ולפחות נקלעות פחות לתאונות דרכים קטלניות. אם עברת את גיל שלושים, המחירים רק הולכים ויורדים, כמובן – אילו אין לך הרשעות בתביעות ביטוח רכב וגם לא שלילות רישיון בשלוש השנים האחרונות.

השוואת מחרי ביטוח רכב

כל הזכויות שמורות לקולביט - שירות השוואת מחירי ביטוח הרכב של ישראל! השירות שלנו מאפשר לך להזין את פרטי פרטי הרכב והנהגים ולקבל הצעות מחיר לרכישת ביטוח רכב ממיטב חברות הביטוח בישראל ובמחירים הוגנים ומשתלמים. את הצעות המחיר לרכישת ביטוח רכב תקבלו בתוך זמן קצר ביותר. באתר שלנו תמצאו מידע מקצועי על תחום ביטוח הרכב, ביותר גם על: ביטוח רכב, ביטוח מקיף וביטוח חובה. באתר תקבלו בנוסף תקובות לכל שאלותיכם וטיפים ממומחי ביטוח רכב.


מפת אתר | צור קשר