ביטוח רכב
צור קשר שירותיםתקנון גלריה חדשות מאמרים אודות דף הבית
ביטוח חובה
ביטוח מקיף
ביטוח צד ג´

השאר פרטים לקבלת ביטוח רכב במחיר הכי זול

ביטוח נהג צעיר
ביטוח נהג חדש
ביטוח משאית
ביטוח למונית
ביטוח רכב ליום אחד
ביטוח רכב לתקופה קצרה
ביטוח רכב לסטודנטים
למה להשוות ביטוח רכב?
איך לבחור ביטוח רכב?
השוואת מחירי ביטוח רכב

היכן לרכוש ביטוח רכב?

כיום קיימות אפשרויות רבות לרכישת ביטוח רכב, השאלה היא איך בוחרים ביטוח רכב, והיכן. אחת הדרכים הנוחות ביותר לבצע השוואת ביטוחי רכב היא באמצעות רשת האינטרנט, לאחר הבחירה בביטח המתאים כל מה שנותר לעשות זה לרכוש את הביטוח און ליין.

סוגי הביטוח הקיימים
כיום ישנם שלושה סוגי ביטוח אותם ניתן לרכוש. הביטוח הראשון הינו ביטוח החובה. ביטוח זה הינו מנדטורי על פי חוק, לא ניתן לעלות לכבישי המדינה ללא ביטוח זה, הביטוח השני הוא ביטוח צד שלישי והביטוח האחרון הינו הביטוח המקיף. ביטוח החובה נועד לכסות מפני נזקים ועלויות שנגרמים לגוף או לנפש לנהג הרכב, ליושבי הרכב או למעורבים אחרים. שני סוגי הביטוח האחרים מכסים בפני נזק שנגרם לרכוש.

תחרות בין חברות הביטוח
לגבי מחיר חברות הביטוח כמעט ולא יכולות להתחרות ביניהן על המחיר כיוום שהביטוח מעוגן בחוק. חברות הביטוח מחויבות לספק את כל מה שקבוע בחוק ואפשרויות המשחק שלהן על המחיר הן קטנות. לגבי שני סוגי הביטוח האחרים המצב שונה לחלוטין. חברות הביטוח יכולות לקבוע את המחיר לפי פרמטרים אותם הם בוחרות. כמו כן החברות השונות יכולות להחליט את מה לכסות, עבור אילו סוגי פגיעות ועוד. כל זאת על מנת להתחרות על לב הצרכן.

רכישת ביטוח און-ליין
בעבר על מנת לרכוש ביטוח לרכב היה צורך להתרוצץ בין חברות ביטוח שונות ולקבל הצעות מחיר ושפע של ניירת מיותרת, כיום המצב שונה לחלוטין. קיימים אתרי אינטרנט רבים המאפשרים לבצע השוואת מחירים און ליין. באתרים אלו כל מה שיש לעשות הוא להשאיר פרטים שונים אודות המבוטח כמו, מין, גיל, סוג רכב ועוד, ולחכות להצעות שונות מחברות הביטוח. לאחר קבלת שפע הצעות על המתעניין לבחור את ההצעה האטרקטיבית ביותר עבורו. נושא ביטוח הרכבים עבר מהפכה של ממש בשנים האחרונות ולכן חשוב להכירו היטב לפני רכישת ביטוח.

השוואת מחרי ביטוח רכב

כל הזכויות שמורות לקולביט - שירות השוואת מחירי ביטוח הרכב של ישראל! השירות שלנו מאפשר לך להזין את פרטי פרטי הרכב והנהגים ולקבל הצעות מחיר לרכישת ביטוח רכב ממיטב חברות הביטוח בישראל ובמחירים הוגנים ומשתלמים. את הצעות המחיר לרכישת ביטוח רכב תקבלו בתוך זמן קצר ביותר. באתר שלנו תמצאו מידע מקצועי על תחום ביטוח הרכב, ביותר גם על: ביטוח רכב, ביטוח מקיף וביטוח חובה. באתר תקבלו בנוסף תקובות לכל שאלותיכם וטיפים ממומחי ביטוח רכב.


מפת אתר | צור קשר