ביטוח רכב
צור קשר שירותיםתקנון גלריה חדשות מאמרים אודות דף הבית
ביטוח חובה
ביטוח מקיף
ביטוח צד ג´

השאר פרטים לקבלת ביטוח רכב במחיר הכי זול

ביטוח נהג צעיר
ביטוח נהג חדש
ביטוח משאית
ביטוח למונית
ביטוח רכב ליום אחד
ביטוח רכב לתקופה קצרה
ביטוח רכב לסטודנטים
למה להשוות ביטוח רכב?
איך לבחור ביטוח רכב?
השוואת מחירי ביטוח רכב

פוליסת ביטוח רכב וחלפים חדשים

ביטוח רכב מקיף אינו מבטח מקרים של שחיקת חלקי רכב, אלא רק במקרי ביטוח "פתאומיים", כפי שהגדיר אותם מראש, כמו למשל במקרה של הקלעות לשיטפון, לשריפה שפורצת, אם ישנה חבלה ברכב כמו למשל עיקום פח או שריטה, שבר בשמשה, סימנים של ניסיון לפרוץ את הרכב כדי לגנוב אותו או כדי לגנוב את התכולה שלו – וניתן אפילו לבטח את התכולה שבו. הסיבה הנפוצה שבה משתמשים באפשרויות בביטוח רכב מקיף היא תאונת דרכים שבה הרכב נפגע וניזוק. רק במקרי הביטוח ועל פי התנאים של הפוליסה, אפשר לקבל כיסוי פיננסי לתיקון הרכב.

החלפת חלקי החילוף ברכב
כאמור, ישנם מקרים ספציפיים שרק אילו הם קרו, הביטוח המקיף יכול להיות מופעל. במקרה זה, יוחלפו חלפי הרכב לחלפים מקוריים וחדשים מהיבואן. האמנם? מתיקון שערך משרד האוצר לאחרונה, חברת הביטוח תהיה רשאית לאשר חלקי חילוף לרכב לאחר התאונה גם באמצעות חלפים שאינם מקוריים, חדשים ותואמים למקוריים. בכל מה שקשור לחלפים הללו, יש חוסר בהירות.

המטרה – החזרת הרכב למצב הקודם
רכבים שנפגעו ומבוטחים בביטוח המקיף הם ברובם אינם רכבים חדשים בני אותו השנתון. הסיכוי שרכב יקבל חלק חילוף צעיר ממנו בשנים רבות הוא גבוה, ולכן התיקון הזה עלול להחשב כהטבת ביטוח. מסיבה זו, משרד האוצר מתיר למוסכי הסדר שממילא מתקנים רכבים במחירים זולים יותר לתקן את הרכב באמצעות החלפים התואמים לחלפים המקוריים.

החלפת ישן בחדש ללא תוספת תשלום
ניתן להוסיף כיסוי בביטוח מקיף לרכב שבו מחליפים חלק ישן בחלק חדש, וזאת ללא תוספת מחיר. כאן נכנסת לתמונה השוואת מחירי ביטוח מקיף, שבה מתעכבים גם על הסעיף הזה. אם אתם תוכלו לקבל זאת כהטבת ביטוח, כלומר, להמשיך לשלם מחיר זול ולקבל את ההטבה, הרווחתם.

השוואת מחרי ביטוח רכב

כל הזכויות שמורות לקולביט - שירות השוואת מחירי ביטוח הרכב של ישראל! השירות שלנו מאפשר לך להזין את פרטי פרטי הרכב והנהגים ולקבל הצעות מחיר לרכישת ביטוח רכב ממיטב חברות הביטוח בישראל ובמחירים הוגנים ומשתלמים. את הצעות המחיר לרכישת ביטוח רכב תקבלו בתוך זמן קצר ביותר. באתר שלנו תמצאו מידע מקצועי על תחום ביטוח הרכב, ביותר גם על: ביטוח רכב, ביטוח מקיף וביטוח חובה. באתר תקבלו בנוסף תקובות לכל שאלותיכם וטיפים ממומחי ביטוח רכב.


מפת אתר | צור קשר