ביטוח רכב
צור קשר שירותיםתקנון גלריה חדשות מאמרים אודות דף הבית
ביטוח חובה
ביטוח מקיף
ביטוח צד ג´

השאר פרטים לקבלת ביטוח רכב במחיר הכי זול

ביטוח נהג צעיר
ביטוח נהג חדש
ביטוח משאית
ביטוח למונית
ביטוח רכב ליום אחד
ביטוח רכב לתקופה קצרה
ביטוח רכב לסטודנטים
למה להשוות ביטוח רכב?
איך לבחור ביטוח רכב?
השוואת מחירי ביטוח רכב

החוק - ביטוח חובה

ביטוח חובה אינו מתבקש מכל אחד ואחת בארץ, אלא מכל מי שיש לו רכב, או לפחות מי שמשתמש ברכב. לפני שנכנסים לנהוג ברכב, חובה לבדוק אם קיים ביטוח חובה שהינו בתוקף. זה יכול להיות כל ביטוח חובה זול או יקר, משום שממילא מדובר על אותם סעיפי ביטוח בכל פוליסה שזוכים לכיסוי כזה או אחר (משתנה על פי תקרת הביטוח שאותה בחר המבוטח מראש). מדובר בעניין שטבוע בחוק עוד משנות השבעים,כאשר נהיגה שהיא ללא ביטוח חובה נחשבת לעבירה פלילית שכרוכות בה סנקציות מידי הרשות המבצעת.

מה מכסה ביטוח חובה?
ביטוח חובה מעניק כסוי עבור נזקים שנגרמו לאנשים שנכחו בתוך הרכב בזמן הנסיעה – לנהג ולנוסעים, וכן להולכי רגל שנפגעו ממנו כתוצאה מתאונה שעשה. פגיעה אינה חייבת להיות רק גופנית – אלא גם נפשית, ואפילו אינה חייבת להיות פגיעה ישירה – אלא גם פגיעה נפשית של קרובי המשפחה שבבית שסופגים את ההלם מהסיטואציה של התאונה.

מדוע החוק מחייב לעשות ביטוח רכב שכזה?
הפעם זו כבר אינה בחירה – החוק דורש שכל רכב שעולה על הכביש יהיה בעל ביטוח חובה שכזה. הוצאות התשלום על הביטוח מושקעות ברובן לטובת המבוטח על פי הפוליסה, וחלק מרכיבות את התשלום לחברת הפול שהינה תאגיד של כלל חברות הביטוח. כמו כן, ישנו תשלום שמחזיק גם את קרנית, קרן הפיצויים למי שאין לו את מי לתבוע בגין כיסוי נזקי גוף מתאונת דרכים – כמו למשל פגע וברח.

ביטוח חובה – תחרות במחירים
היות ולכל פוליסה ישנו המחיר שלה, רצוי לברר מה עומד מאחורי המחיר הזה – האם חברת הביטוח ייקרה אותו משום שהתמורה גבוהה יותר, או פשוט משום החישוב שהסיכון לבטח את הנהג יהיה גדול יותר. רצוי להתעניין בקשר לתשלום ביטוח חובה דרך האינטרנט, ולקבל את המבצעים הזולים ביותר והמשתלמים.

השוואת מחרי ביטוח רכב

כל הזכויות שמורות לקולביט - שירות השוואת מחירי ביטוח הרכב של ישראל! השירות שלנו מאפשר לך להזין את פרטי פרטי הרכב והנהגים ולקבל הצעות מחיר לרכישת ביטוח רכב ממיטב חברות הביטוח בישראל ובמחירים הוגנים ומשתלמים. את הצעות המחיר לרכישת ביטוח רכב תקבלו בתוך זמן קצר ביותר. באתר שלנו תמצאו מידע מקצועי על תחום ביטוח הרכב, ביותר גם על: ביטוח רכב, ביטוח מקיף וביטוח חובה. באתר תקבלו בנוסף תקובות לכל שאלותיכם וטיפים ממומחי ביטוח רכב.


מפת אתר | צור קשר