ביטוח רכב
צור קשר שירותיםתקנון גלריה חדשות מאמרים אודות דף הבית
ביטוח חובה
ביטוח מקיף
ביטוח צד ג´

השאר פרטים לקבלת ביטוח רכב במחיר הכי זול

ביטוח נהג צעיר
ביטוח נהג חדש
ביטוח משאית
ביטוח למונית
ביטוח רכב ליום אחד
ביטוח רכב לתקופה קצרה
ביטוח רכב לסטודנטים
למה להשוות ביטוח רכב?
איך לבחור ביטוח רכב?
השוואת מחירי ביטוח רכב

ביטוח רכב-התורה בקצרה

ביטוח הרכב נועד לכסות מפני נזקים שנגרמים בעקבות תאונה או נסיעה ברכב. הביטוחים מתחלקים לשניים, ביטוח החובה והביטוחים המשלימים. ביטוח החובה כשמו הוא, חובה. על פי חוק כל רכב במדינת ישראל מחויב בביטוח זה על מנת לעלות על כבישי המדינה, נסיעה ללא ביטוח החובה היא עבירה פלילית על פי חוק. הביטוחים המשלימים הם אופציונאלים וניתן לעלות על הכבישים בלעדיהם.

ביטוח החובה
כפי שהוזכר לעיל ביטוח החובה מחויב על פי חוק ונסיעה בלעדיו הינה עבירה פלילית הגוררת קנס גבוה ולעיתים אף מאסר. מטרת ביטוח החובה הינה כיסוי נזקים גופניים ונפשים שנגרמו למעורבים בתאונת דרכים. תחת ביטוח זה נכללים כל המעורבים בתאונה, נהג הרכב, יושבי הרכב והולכי רגל. במידה ואחד מהנפגעם זקוק לטיפול רפואי כל ההוצאות הרפואיות יכוסו על ידי חברת הביטוח המבטחת. ביטוח החובה כולל בתוכו גם פיצוי בעבור כאב וסבל וכן אובדן כושר השתכרות.

תקפות הביטוח
בכדי להנות מהביטוח יש לוודא כי ביטוח החובה תקף, בעל חותמת מבנק הדואר. חשוב מאוד לנהוג כאשר תעודת הביטוח המקורית בידי הנהג. נהיגה תחת השפעת סמים או אלכוהול אסורה בהחלט ותגרום להפרת תנאי הביטוח כך הרכב אינו מבוטח כלל. כפי שהוזכר לעיל ביטוח החובה הוא הביטוח המכסה בפני נזקים לנפש ולרכוש אך ישנם ביטוחים נוספים שנועדו לכסות מפני נזקי רכוש.

ביטוחים משלימים
הביטוחים המשלימים שונים מביטוח החובה מעצם היותם וולונטאריים, כלומר אין חובה לרוכשם. ביטוחים אלו מתחלקים לשניים ביטוח צד ג´ וביטוח מקיף. הביטוח המקיף מתייחס אך ורק לנזקי רכוש שנגרמו לרכב המבוטח, לרכב צד ג´ או לרכוש. הארועים השונים בגינם יופעל הביטוח מוגדרים מהפוליסה עצמה ולרוב כוללים, פריצות, שריפה, השחתה, רעידת אדמה ועוד. סוג ביטוח נוסף הינו ביטוח צד שלישי, ביטוח זה מכסה הגנה ומכסה אך ורק רכבים אחרים ורכוש המעורבים בתאונה. הוא אינו מכסה את הרכב המבוטח עצמו.

השוואת מחרי ביטוח רכב

כל הזכויות שמורות לקולביט - שירות השוואת מחירי ביטוח הרכב של ישראל! השירות שלנו מאפשר לך להזין את פרטי פרטי הרכב והנהגים ולקבל הצעות מחיר לרכישת ביטוח רכב ממיטב חברות הביטוח בישראל ובמחירים הוגנים ומשתלמים. את הצעות המחיר לרכישת ביטוח רכב תקבלו בתוך זמן קצר ביותר. באתר שלנו תמצאו מידע מקצועי על תחום ביטוח הרכב, ביותר גם על: ביטוח רכב, ביטוח מקיף וביטוח חובה. באתר תקבלו בנוסף תקובות לכל שאלותיכם וטיפים ממומחי ביטוח רכב.


מפת אתר | צור קשר