ביטוח רכב
צור קשר שירותיםתקנון גלריה חדשות מאמרים אודות דף הבית
ביטוח חובה
ביטוח מקיף
ביטוח צד ג´

השאר פרטים לקבלת ביטוח רכב במחיר הכי זול

ביטוח נהג צעיר
ביטוח נהג חדש
ביטוח משאית
ביטוח למונית
ביטוח רכב ליום אחד
ביטוח רכב לתקופה קצרה
ביטוח רכב לסטודנטים
למה להשוות ביטוח רכב?
איך לבחור ביטוח רכב?
השוואת מחירי ביטוח רכב

מחירי ביטוח רכב

מחירי ביטוחי רכב הם דבר מאוד נזיל בימנו, אין הם אחידים כלל וכלל והם תלויים בהמון גורמים אשר משתנים על בסיס יומי. דוגמה קלאסית לזה תהיה זו: דמיינו שיש לכם סובארו B4 שנת 2007, היא בגירסה הכי בסיסית שלה ובצע כסף מטאלי, ודמיינו שלחברכם, זה שיושב לידכם בעבודה יש בדיוק את אותו הרכב – סובארו 2007 B4, בסיסית, צבע כסף מטאלי. האם בהכרח ששניכם משלמים בדיוק את אותו הסכום? התשובה היא לא.

למה זה קורה?
הסיבה לכך שאתם משלמים סכומים שונים, על אף העובדה שיש לכם את אותו הרכב בדיוק, ישנם עוד גורמים רבים אשר משפיעים על גובה מחיר הביטוח לרכב. בין הגורמים השונים ניתן למצוא: מספר הנהגים שמשתמשים ברכב, הגיל של הנהג הצעיר ביותר שנוהג ברכב, מספר שנות נהיגה, עבירות תנועה קודמות, שלילות רישיון, תאונות, ואף האם הרכב נוסע בשבת.

אז מה עושים?
דבר ראשון, הוציאו מהראש שלכם את המלצות חבריכם, שכן כפי שניתן לראות, המחיר שהם קיבלו לפוליסה שלהם הוא מחיר ייחודי, והסיכוי שאתם תקבלו מחיר כזה הוא אפסי. על כן, הדבר החכם לעשות יהיה לערוך סקר שוק משלכם בהתאם לקריטריונים שמאפיינים אתכם. סקר השוואת מחירים יכול להוביל לחיסכון אדיר בתשלום השנתי הכולל, חיסכון שיכול להגיע לאלפי שקלים, וכל זאת תמורת זמן קצר מאוד.

אז מה לבדוק
פרט למחיר, שהוא הדבר החשוב ביותר לרובנו (אין מה לעשות, אנחנו ישראלים), חשוב לבדוק גם את השירות שחברות הביטוח רכב מעניקות – שירות רע ומחיר אטרקטיבי לא תמיד יהיו שווים את זה, ולעיתים יהיה עדיף לשלם מעט יותר על מנת לקבל שירות טוב. כמו כן, בידקו בכל הקשור לשירותי צד שאתם יכולים לקבל כמו גרר או רכב חלופי.

השוואת מחרי ביטוח רכב

כל הזכויות שמורות לקולביט - שירות השוואת מחירי ביטוח הרכב של ישראל! השירות שלנו מאפשר לך להזין את פרטי פרטי הרכב והנהגים ולקבל הצעות מחיר לרכישת ביטוח רכב ממיטב חברות הביטוח בישראל ובמחירים הוגנים ומשתלמים. את הצעות המחיר לרכישת ביטוח רכב תקבלו בתוך זמן קצר ביותר. באתר שלנו תמצאו מידע מקצועי על תחום ביטוח הרכב, ביותר גם על: ביטוח רכב, ביטוח מקיף וביטוח חובה. באתר תקבלו בנוסף תקובות לכל שאלותיכם וטיפים ממומחי ביטוח רכב.


מפת אתר | צור קשר