ביטוח רכב
צור קשר שירותיםתקנון גלריה חדשות מאמרים אודות דף הבית
ביטוח חובה
ביטוח מקיף
ביטוח צד ג´

השאר פרטים לקבלת ביטוח רכב במחיר הכי זול

ביטוח נהג צעיר
ביטוח נהג חדש
ביטוח משאית
ביטוח למונית
ביטוח רכב ליום אחד
ביטוח רכב לתקופה קצרה
ביטוח רכב לסטודנטים
למה להשוות ביטוח רכב?
איך לבחור ביטוח רכב?
השוואת מחירי ביטוח רכב

ביטוח צד ג לרכבים

אנחנו לא יודעים ממש מי הוא אותו צד ג´ מסתורי שעלול לתבוע יום אחד את בעל הרכב בתביעת נזיקין בתעבורה, אולם תמיד רצוי להיות מוכנים לאותו יום שחור שבו אתם עלולים להוציא מכיסכם מאות, אלפי ואפילו עשרות אלפי שקלים בגין נזק שעשיתם למכונית, למבנה או לכל דבר אחר שניזוק כתוצאה מפגיעה בו על ידי רכבכם. בביטוח רכב התכוננו מבעוד מועד לתופעה הזו, ומאפשרים כיסוי לתופעות כגון זה. הכיסוי הזה עשוי להשתלם משום שלעומת השקעה של מאות בודדים של שקלים אפשר לקבל כיסוי של עשרות ומאות אלפי שקלים.

ביטוחי צד ג´ – מי צריך אותם?
ביטוח צד ג´ הוא ביטוח שמתווסף באופן אוטומטי בדרך כלל לפוליסת ביטוח מקיף, כשחברות ביטוח רכב מעניקות כיסוי מינימלי בתביעות מסוג זה, ואילו כל המעוניין יכול להוסיף כסף ולקבל הרחבות בביטוח המקיף וגם הרחבות לביטוח חובה שלא נכללו בו. למעשה – הוא נחוץ לכל בעל נגרר, רכב דו גלגלי, פרטי או מסחרי – משום לא ניתן לצפות האם יהיה בכך צורך. ואם הצורך מוטל בספק, הרי שהוא ישנו.

איך משיגים ביטוח לצד שלישי?
אפשר לראות בהצעות ביטוח רכב מקיף למעשה הצעה גם לביטוח לצד שלישי. כאשר שולחים הצעה אפשר למצוא שם גם את ההצעה לביטוח צד שלישי ופירוט. רצוי להבחין מה כולל אותו פירוט וגם עליו להתמקח במידת הצורך.

ביטוח באמצעות האינטרנט
הצעות הביטוח רכב דרך האינטרנט נעשות באופן של השוואת מחירים: אתם מותירים פרטי התקשרות מולכם, ונציגי חברות הביטוח יצרו עמכם קשר, במטרה להציג הצעת מחיר משתלמת ומתחרה ביחס לאחרים. כך ניתן להבין לא רק מה זול יותר, אלא גם מה משתלם לרכוש, בתמורה לאותו המחיר.

השוואת מחרי ביטוח רכב

כל הזכויות שמורות לקולביט - שירות השוואת מחירי ביטוח הרכב של ישראל! השירות שלנו מאפשר לך להזין את פרטי פרטי הרכב והנהגים ולקבל הצעות מחיר לרכישת ביטוח רכב ממיטב חברות הביטוח בישראל ובמחירים הוגנים ומשתלמים. את הצעות המחיר לרכישת ביטוח רכב תקבלו בתוך זמן קצר ביותר. באתר שלנו תמצאו מידע מקצועי על תחום ביטוח הרכב, ביותר גם על: ביטוח רכב, ביטוח מקיף וביטוח חובה. באתר תקבלו בנוסף תקובות לכל שאלותיכם וטיפים ממומחי ביטוח רכב.


מפת אתר | צור קשר