ביטוח רכב
צור קשר שירותיםתקנון גלריה חדשות מאמרים אודות דף הבית
ביטוח חובה
ביטוח מקיף
ביטוח צד ג´

השאר פרטים לקבלת ביטוח רכב במחיר הכי זול

ביטוח נהג צעיר
ביטוח נהג חדש
ביטוח משאית
ביטוח למונית
ביטוח רכב ליום אחד
ביטוח רכב לתקופה קצרה
ביטוח רכב לסטודנטים
למה להשוות ביטוח רכב?
איך לבחור ביטוח רכב?
השוואת מחירי ביטוח רכב

ביטוח צד שלישי

 מחפשים לרכוש פוליסת ביטוח צד שלישי לרכב? הגעתם למקום הנכון בהחלט! מנוע השוואת מחירי הביטוח צד שלישי שלנו יאפשר לכם לקבל בתוך דקות, כמה הצעות מחיר טלפוניות מחברות הביטוח המובילות ביותר בישראל. הפשטות והנוחות של השירות שלנו מייעל את כל תהליך החיפוש אחר פוליסת הביטוח לרכב, אתם חוסכים הרבה זמן וכסף על התברברות ומצליחים לחבר אתכם הצרכנים עם חברות הביטוח בצורה המקצועית והמהירה ביותר. אתם צרכני הביטוח צריכים שחברות הביטוח ירדפו אחריכם ולא להפך.

מה זה ביטוח צד שלישי לרכב?
ביטוח רכב צד שלישי הינו ביטוח רכב אשר מגן על כספים במידה וגרמתם נזק כלכלי לרכב אחר. אין הדבר כולל הגנה על פגיעה גופנית – דבר אשר נכלל במסגרת ביטוח החובה לרכב. במידה ואתם רוצים באמת לקבל את ההגנה – דאגי שאתם מוגנים על ידי ביטוח רכב צד שלישי. במידה ואתם רכשתם ביטוח מקיף לרכב – בידקו אם פוליסת הביטוח לרכב כוללת ביטוח צד שלישי. תוכלו לרכוש את הביטוח צד שלישי גם בלי הביטוח המקיף לרכב. במידה ויש לכם רכב ישן כדאי שתשקלו רכישת ביטוח צד שלישי ללא הביטוח המקיף לרכב. 

אז איך מוצאים את פוליסת הביטוח צד שלישי הכי משתלמת?
פנו אל חברת הביטוח המובילות בישראל ובקשו מהם הצעות מחיר לפוליסת ביטוח צד שלישי! השוו את מחיריהן וכך תוכלו לקבל בתוך כמה דקות החלטה סופית בכל הנוגע לבחירת החברה המתאימה. מי החברה הכי זולה? מי החברה משתלמת? ולמי יש את השירות הביטוחי הכי טוב. אצלנו תוכלו לקבל שירות השוואת מחירי ביטוח צד שלישי וכך להקל על מציאת פוליסת הביטוח הכי משתלמת לרכב שלכם.

השוואת מחרי ביטוח רכב

כל הזכויות שמורות לקולביט - שירות השוואת מחירי ביטוח הרכב של ישראל! השירות שלנו מאפשר לך להזין את פרטי פרטי הרכב והנהגים ולקבל הצעות מחיר לרכישת ביטוח רכב ממיטב חברות הביטוח בישראל ובמחירים הוגנים ומשתלמים. את הצעות המחיר לרכישת ביטוח רכב תקבלו בתוך זמן קצר ביותר. באתר שלנו תמצאו מידע מקצועי על תחום ביטוח הרכב, ביותר גם על: ביטוח רכב, ביטוח מקיף וביטוח חובה. באתר תקבלו בנוסף תקובות לכל שאלותיכם וטיפים ממומחי ביטוח רכב.


מפת אתר | צור קשר