ביטוח רכב
צור קשר שירותיםתקנון גלריה חדשות מאמרים אודות דף הבית
ביטוח חובה
ביטוח מקיף
ביטוח צד ג´

השאר פרטים לקבלת ביטוח רכב במחיר הכי זול

ביטוח נהג צעיר
ביטוח נהג חדש
ביטוח משאית
ביטוח למונית
ביטוח רכב ליום אחד
ביטוח רכב לתקופה קצרה
ביטוח רכב לסטודנטים
למה להשוות ביטוח רכב?
איך לבחור ביטוח רכב?
השוואת מחירי ביטוח רכב

רוצים לשלם פחות על הביטוח לרכב?

כן, לשלם פחות, זו כנראה המטרה שלנו בזמן הקרוב. לרכוש דירה במחיר הגיוני, להתנייד באמצעות התחבורה הציבורית? גם זה הפך להיות מועקה כלכלית ועדיף כבר להחזיק רכב שמגדיל את היכולת לעשות מה שעולה בראש שלכם, כולל לימודים ותעסוקה בלי בזבוז זמן מיותר. לרכישת הרכב מתווספות הוצאות נוספות – שקשורות בטיפול שוטף בו, רישוי וטסט, וכמובן – ביטוח רכב. אפשר לרכוש רק ביטוח חובה לרכב, אולם היתרון הגדול יושג באמצעות ביטוח מקיף וגם ביטוח צד ג´, שמגדילים את התנאים וכיסויים בפוליסת ביטוח רכב.

להשוות מהר, כדי לא לאחר
אתם זקוקים לביטוח רכב חובה מיד, כדי לקבל את המפתחות ולהתחיל לנסוע וליהנות עם הרכב שלכם? כנראה שאתם זקוקים להשוואת מחירי ביטוח חובה מהירה, ולאחריה לשוחח עם נציגי השירות. המחירים הנראים באתר האינטרנט מעודכנים, כך שגם נציגי חברות הביטוח ידווחו למבוטחים על אותם מחירים, מבלי היכולת להתמקח על המחיר הזה. חשוב רק לוודא כי באותו מחיר תוכלו לקבל תקרת ביטוח גבוהה יותר.

כמה תשלמו עבור ביטוח?
ישנה תחרות ענפה בתחום הביטוח, ומי שלא משכיל לנצל אותה עלול לשלם יותר על פחות. מי שחושב שחברת הביטוח שלו היא הזולה ביותר הוא טועה, משום שהכול יחסי לסטטיסטיקות המשתנות באופן רגולטורי מדי שנה. מה שהיה נכון לחורף דאשתקד השנה חסר משמעות – ועליכם לבחור מחדש את חברת הביטוח שמציגה לכם פונקציה משתלמת ביותר לרכישת ביטוח.

עריכת השוואה מהירה
ניתן להשוות לא רק בין מחירי פוליסת ביטוח חובה, אלא גם בין מחירי פוליסות ביטוח מקיף וגם צד ג´. תוכלו לקחת את הפוליסה בה אתם משתמשים כיום, ועברו עם הנציגים על תקרת הביטוח ועל גבול האחריות, על מידת ההשקעה במחיר שלכם וקבעו מה משתלם.

השוואת מחרי ביטוח רכב

כל הזכויות שמורות לקולביט - שירות השוואת מחירי ביטוח הרכב של ישראל! השירות שלנו מאפשר לך להזין את פרטי פרטי הרכב והנהגים ולקבל הצעות מחיר לרכישת ביטוח רכב ממיטב חברות הביטוח בישראל ובמחירים הוגנים ומשתלמים. את הצעות המחיר לרכישת ביטוח רכב תקבלו בתוך זמן קצר ביותר. באתר שלנו תמצאו מידע מקצועי על תחום ביטוח הרכב, ביותר גם על: ביטוח רכב, ביטוח מקיף וביטוח חובה. באתר תקבלו בנוסף תקובות לכל שאלותיכם וטיפים ממומחי ביטוח רכב.


מפת אתר | צור קשר