ביטוח רכב
צור קשר שירותיםתקנון גלריה חדשות מאמרים אודות דף הבית
ביטוח חובה
ביטוח מקיף
ביטוח צד ג´

השאר פרטים לקבלת ביטוח רכב במחיר הכי זול

ביטוח נהג צעיר
ביטוח נהג חדש
ביטוח משאית
ביטוח למונית
ביטוח רכב ליום אחד
ביטוח רכב לתקופה קצרה
ביטוח רכב לסטודנטים
למה להשוות ביטוח רכב?
איך לבחור ביטוח רכב?
השוואת מחירי ביטוח רכב

השוואת מחירי ביטוח רכב

בעבר על מנת לערוך השוואות בין מחירי ביטוחי הרכב השונים היינו צריכים להתרוצץ בין סוכני הביטוח השונים, למסור להם את אותם הפרטים שוב ושוב, ואז כמובן לחכות כמה ימים עד אשר קיבלנו את הצעת המחיר בהתאם לפרטים שמסרנו. התהליך הזה לא היה פשוט ובעיקר לאלו ביננו אשר גרים בפרברים אשר לאו דווקא יש סוכן ביטוח בקירבת מקום. אולם כיום, עם פרוץ האינטרנט, דברים השתנו רבות.

השוואות פוליסות ביטוח באינטרנט
כיום ניתן לערוך השוואות מחירים בצורה קלה, מהירה ונוחה, הישר מהבית כשאנו יושבים על כיסא נוח ועם כוס קפה ביד. השוואת מחירים דרך האינטרנט חוסכת מאיתנו את הצורך להתרוצץ בין סוכני הביטוח השונים וחוסכת מאיתנו את הצורך למסור את פרטינו שוב ושוב. שימוש באחד מפורטלי השוואות ביטוחי רכב תוביל לכך שעוד באותו היום נקבל עשורת הצעות מחיר שונות ממגון סוכני ביטוח וחברות ביטוח.

ומה עם ביטוח החובה?
פוליסה אחת שבטוח נצטרך היא פוליסת ביטוח חובה אשר חובה לרכוש שכן בלעדיה לא ניתן לעשות שימוש ברכב. אם תמצאו נוהגים ברכב ללא פוליסת ביטוח חובה תסתכנו בשלילה ואף במאסר בפועל בהתאם לנסיבות! ביטוח חובה בה לכסות אתכם מפני נזקי גוף ונפש וכן הוא לכסות נפגעים אחרים שמעורבים בתאונה כגון הולכי רגל.

לרכוש ביטוח מקיף?!
השוואות מחירי הביטוח השונים נועדה בעיקר לאלו אשר מעוניינים לעשות פוליסת ביטוח מקיף או צד ג´. פוליסת ביטוח מקיף באה לכסות את המבוטח מפני נזקים שייגרמו לרכב אם היה מעורב בתאונה, שריפה, שיטפון, גניבה וכו´. ביטוח צד ג´ לעומת זאת מכסה את בעל הפוליסה מפני נזקים צד שלישי שהרכב מעורב בהם ויכול כך לחסוך כסף. דמיינו אילו התנגשתם במרצדס S קלאס.

השוואת מחרי ביטוח רכב

כל הזכויות שמורות לקולביט - שירות השוואת מחירי ביטוח הרכב של ישראל! השירות שלנו מאפשר לך להזין את פרטי פרטי הרכב והנהגים ולקבל הצעות מחיר לרכישת ביטוח רכב ממיטב חברות הביטוח בישראל ובמחירים הוגנים ומשתלמים. את הצעות המחיר לרכישת ביטוח רכב תקבלו בתוך זמן קצר ביותר. באתר שלנו תמצאו מידע מקצועי על תחום ביטוח הרכב, ביותר גם על: ביטוח רכב, ביטוח מקיף וביטוח חובה. באתר תקבלו בנוסף תקובות לכל שאלותיכם וטיפים ממומחי ביטוח רכב.


מפת אתר | צור קשר