ביטוח רכב
צור קשר שירותיםתקנון גלריה חדשות מאמרים אודות דף הבית
ביטוח חובה
ביטוח מקיף
ביטוח צד ג´

השאר פרטים לקבלת ביטוח רכב במחיר הכי זול

ביטוח נהג צעיר
ביטוח נהג חדש
ביטוח משאית
ביטוח למונית
ביטוח רכב ליום אחד
ביטוח רכב לתקופה קצרה
ביטוח רכב לסטודנטים
למה להשוות ביטוח רכב?
איך לבחור ביטוח רכב?
השוואת מחירי ביטוח רכב

לרכוש ביטוח רכב מסוכן או ישירות מהחברה

השוק התחרותי בשטח ביטוחי הרכב מניח את השליטה בבחירת פוליסת הביטוח בידי המבוטח בעצמו. המבוטח יבחר כעת את הפוליסה הנכונה בעיניו והטובה לו מאת סוכן ביטוח או באופן ישיר מחברת הביטוח עצמה – הכול לפי שיקולים של יתרון וחסרון. האם באמת אתם זקוקים לסוכן ביטוח שיתווך ביניכם לבין חברת הביטוח, או שאתם רוצים לעשות זאת בעצמכם? רצוי לעשות שיעורי בית, ללמוד את השטח, ורק לאחר מכן לגשת לטפל בכך באופן שיתאים מקסימלית לצרכים של המבוטח לעתיד מתוך הסתכלות על הצרכים, ולאו דווקא על מחירי ביטוח רכב.

סוכן ביטוח – מה תפקידו?
סוכן הביטוח יודע לטפל ביד מקצועית במבוטח, ממש כפי שרואה החשבון מגיש שירות למנויים על שירותיו או כשמגישים תביעה בבית המשפט. לסוכן ביטוח ישנו ידע מקצועי מעמיק שיכול לשרת היטב את המבוטח – כמו למשל בזמן של הגשת תביעות ביטוח רכב – טיפול מקרוב ומינוי עורך הדין במשפט שיכול למקסם את התוצאה של המשפט.

סוכן ביטוח – מה החסרונות?
למרות שניתן לפנות לסוכן הביטוח בכל נושא ביטוח שהוא ולקבל ייעוץ או שירות, עדיין זמינותו לוקה בחסר. בניגוד למוקד חברת הביטוח שזמין סביב השעון למענה מאויש ולהגשת סיוע גם למי שזקוק לשירותי ביטוח רכב גם בשעות הקטנות של הלילה, הסוכן אינו זמין בשעות הלילה, ויתכן שדווקא אז יעלה הצורך בשירותיו.

להשוות מחירים בביטוח
לא ניתן להשוות מחירים בין הצעות מחיר של סוכן הביטוח מול חברות ביטוח שעורכים מולן ביטוח ישיר, אלא רק בינן לבין עצמן. הסיבה היא שסוכן ידרוש מחיר עמלה שלעתים יתבטל במחיר הפוליסה, ויעלה כשמפעילים אותה. לכן, השיקולים כאן אינם כרוכים בכסף, אלא במה תהיה התועלת בכל אפשרות בחירה שהמבוטח יבחר.

השוואת מחרי ביטוח רכב

כל הזכויות שמורות לקולביט - שירות השוואת מחירי ביטוח הרכב של ישראל! השירות שלנו מאפשר לך להזין את פרטי פרטי הרכב והנהגים ולקבל הצעות מחיר לרכישת ביטוח רכב ממיטב חברות הביטוח בישראל ובמחירים הוגנים ומשתלמים. את הצעות המחיר לרכישת ביטוח רכב תקבלו בתוך זמן קצר ביותר. באתר שלנו תמצאו מידע מקצועי על תחום ביטוח הרכב, ביותר גם על: ביטוח רכב, ביטוח מקיף וביטוח חובה. באתר תקבלו בנוסף תקובות לכל שאלותיכם וטיפים ממומחי ביטוח רכב.


מפת אתר | צור קשר