ביטוח רכב
צור קשר שירותיםתקנון גלריה חדשות מאמרים אודות דף הבית
ביטוח חובה
ביטוח מקיף
ביטוח צד ג´

השאר פרטים לקבלת ביטוח רכב במחיר הכי זול

ביטוח נהג צעיר
ביטוח נהג חדש
ביטוח משאית
ביטוח למונית
ביטוח רכב ליום אחד
ביטוח רכב לתקופה קצרה
ביטוח רכב לסטודנטים
למה להשוות ביטוח רכב?
איך לבחור ביטוח רכב?
השוואת מחירי ביטוח רכב

פוליסת ביטוח רכב - האותיות הקטנות

תחילה לוכדת את העין תמונה של רכב, וסביב זה אתם מבינים שמדובר כאן בביטוח רכב. ההצעה שנראית על פני המודעה מפתה ביותר, שלא לומר מושכת - ואתם מתקשרים לחברת הביטוח. יכול להיות שאז אתם מבינים שהייתם צריכים לקרוא את כל המלל שהיה על גבי המודעה. פעמים רבות, דווקא משום השוק הרווי בפוליסות ביטוח רכב מחברות מתחרות רבות,נעשים "טריקים" שיווקיים כדי ללכוד קודם כל לקוחות, ולאחר מכן אלו יחליטו אם העסקה תהיה משתלמת בעבורם – ובדרך כלל הן נשמעות עסקאות משתלמות. מה צריך לעשות כדי לדעת להבחין בין שתי הצעות?

לדעת יותר – זה סוד הקסם
באתרי אינטרנט רבים ניתן למצוא מדריך ביטוח רכב, כזה שיודע להסביר את כל אותן אותיות קטנות שחברות הביטוח אינן כותבות אותן בריש גלי, כאלו שמסבירים את המשמעות של מהלכי ביטוח שונים – למשל לקיחת הרכב למוסכי הסדר במסגרת תיקון הרכב, דמי השתתפות עצמית ועוד. לגבי איך שמתנהלים עם המידע הזה – לומדים במהלך השוואת מחירי ביטוח רכב.

להשוות מחירים בביטוח רכב
בכל סוג של ביטוח רכב שאותו תרכשו, חשוב להשוות מחירים וגם לברר מה שונה פוליסה אחת מהשנייה. הרעיון הוא להבין לא רק את המחירים בפוליסה, אלא גם את הסעיפים שהיא מונה – האם באמת תזדקקו לכולם? האם ניתן לוותר על סעיפי ביטוח מסוימים?

פוליסות ביטוח – מרכיבים סטנדרטיים והרחבות
פעמים רבות מוכרים פוליסות עם הרחבות ביטוח קטנות אשר ממילא המבוטח שוכח לפעמים כי הוא בוטח בסעיף הזה ויכול לדרוש כסף בעבור זה. לעתים הרחבות אלו שמושכות אמנם לעשות אותן עלולות לעלות ביוקר בפוליסת הביטוח הבאה אילו משתמשים בהן. רצוי להיות מחושבים ולהשתמש בצרכנות נבונה, כל עוד ניתנו הכלים ובאופן חינמי.

השוואת מחרי ביטוח רכב

כל הזכויות שמורות לקולביט - שירות השוואת מחירי ביטוח הרכב של ישראל! השירות שלנו מאפשר לך להזין את פרטי פרטי הרכב והנהגים ולקבל הצעות מחיר לרכישת ביטוח רכב ממיטב חברות הביטוח בישראל ובמחירים הוגנים ומשתלמים. את הצעות המחיר לרכישת ביטוח רכב תקבלו בתוך זמן קצר ביותר. באתר שלנו תמצאו מידע מקצועי על תחום ביטוח הרכב, ביותר גם על: ביטוח רכב, ביטוח מקיף וביטוח חובה. באתר תקבלו בנוסף תקובות לכל שאלותיכם וטיפים ממומחי ביטוח רכב.


מפת אתר | צור קשר