ביטוח רכב
צור קשר שירותיםתקנון גלריה חדשות מאמרים אודות דף הבית
ביטוח חובה
ביטוח מקיף
ביטוח צד ג´

השאר פרטים לקבלת ביטוח רכב במחיר הכי זול

ביטוח נהג צעיר
ביטוח נהג חדש
ביטוח משאית
ביטוח למונית
ביטוח רכב ליום אחד
ביטוח רכב לתקופה קצרה
ביטוח רכב לסטודנטים
למה להשוות ביטוח רכב?
איך לבחור ביטוח רכב?
השוואת מחירי ביטוח רכב

על ביטוחי רכב - חובה, מקיף, וביטוח צד ג

רבות הפוליסות בביטוח רכב, ורצוי למיין ביניהן ולעשות סדר, כדי להבין מי נגד מי, מי ביחד עם מי ובאיזה הקשר. ראשית, ממיינים את מגוון הפוליסות בביטוח רכב לשלושה סוגים – ביטוח חובה, ביטוח מקיף וביטוח צד שלישי. בכל אחד מסוגי הפוליסות הללו ישנה אפשרות לחלק את קהל היעד לפי סוגים – וכך להתאים את הפוליסה, כמו גם לתמחר אותה. ישנם שעושים שיקול כלכלי הפוך בעניין כדאיות השקעה, ורוכשים רק את הפוליסה שמתבקשת לפי חוק, הלוא היא פוליסת ביטוח חובה לרכב.

ההבדל בין ביטוח חובה לרכב ומקיף
מלבד היותו ביטוח שכל בעל רכב ממונע על פי תקנות משרד התעבורה חייב בו, ביטוח חובה לרכב הוא ביטוח לנזקי גוף. נזקי הגוף יכולים להיות של הנהג, הנוסעים וגם הולכי רגל שנפגעו. ביטוח מקיף לעומת זאת הינו ביטוח רשות למי שמעוניין לקבל החזרים על נזקים שנעשו לרכב. היות ולא ניתן לצפות מתי יהיה בביטוח זה שימוש, הוא ביטוח מומלץ.

פוליסה לצד השלישי התובע
אם ישנו צד שלישי שנפגע ברכוש מנזק שעשה לו הרכב, זכותו לתבוע את הנהג שעשה לו את הנזק, ובעצם הכוונה כאן היא לפנות לחברה המבטחת בביטוח צד ג´ (או מקיף – אם צד ג´ כלול אוטומטית במקיף שלו). ההתנהלות והשבת הכספים תיעשה מול חברת הביטוח, אלא אם אין את הפוליסה, ואז יתבעו את הנהג או את בעל הרכב.

מה צעד ראשון בחידוש ביטוח רכב?
לפני שמחדשים את הביטוח, חשוב לזכור כי שדה המערכה בין הפוליסות התחדש, "התאפס" מהשנה הקודמת, וכעת יש לבדוק מהתחלה מי השחקנים הטובים יותר עבור המבוטח בביטוח. לצורך העניין, ניתן לפנות לאתרים להשוואות מחירים באינטרנט שיסייעו במלאכה.

השוואת מחרי ביטוח רכב

כל הזכויות שמורות לקולביט - שירות השוואת מחירי ביטוח הרכב של ישראל! השירות שלנו מאפשר לך להזין את פרטי פרטי הרכב והנהגים ולקבל הצעות מחיר לרכישת ביטוח רכב ממיטב חברות הביטוח בישראל ובמחירים הוגנים ומשתלמים. את הצעות המחיר לרכישת ביטוח רכב תקבלו בתוך זמן קצר ביותר. באתר שלנו תמצאו מידע מקצועי על תחום ביטוח הרכב, ביותר גם על: ביטוח רכב, ביטוח מקיף וביטוח חובה. באתר תקבלו בנוסף תקובות לכל שאלותיכם וטיפים ממומחי ביטוח רכב.


מפת אתר | צור קשר