ביטוח רכב
צור קשר שירותיםתקנון גלריה חדשות מאמרים אודות דף הבית
ביטוח חובה
ביטוח מקיף
ביטוח צד ג´

השאר פרטים לקבלת ביטוח רכב במחיר הכי זול

ביטוח נהג צעיר
ביטוח נהג חדש
ביטוח משאית
ביטוח למונית
ביטוח רכב ליום אחד
ביטוח רכב לתקופה קצרה
ביטוח רכב לסטודנטים
למה להשוות ביטוח רכב?
איך לבחור ביטוח רכב?
השוואת מחירי ביטוח רכב

ביטוח רכבי הסעה

תחת כותרת אחת לביטוחי חובה לרכבים ממונעים, נכללים גם רכבי ההסעות הנעים בכל יום בכבישים ומסיעים בהם נוסעים אקראיים המתחלפים בתחנות העלאה מוגדרות (במקרה הטוב), ולפיכך ישנה אחריות מרובה של הנהג על אותם הנוסעים. מתוקף כך, צריך לעשות ביטוח גם לאוטו הסעות בביטוח חובה אשר אמור להעניק פיצויים אם קורה דבר מה למי מהנמצאים ברכב – או לנוסעים בזמן העלאתם או הורדתם מן הרכב, וכן אם קורה תאונה בזמן הנסיעה לנוסעים, לנהג או להולכי רגל שעל הדרך.  לצורך העניין, אין זה משנה מה היה המסלול המקורי של רכב ההסעה – הוא חייב להיות מבוטח בישראל.

ביטוח מדרגה שניה- הביטוח המקיף
רכבי הסעה נמצאים על הכבישים סביב השעון. כיאה לרכב שנמצא בשימוש לאורך שעות יום רבות, ישנה עייפות חומר מצטברת לרכבים אשר אינם מתוחזקים כראוי, וכך הסבירות לתאונה עלולה לעלות. גם לגורם האנושי ישנו תפקיד מרכזי בתאונות הדרכים. כשהתוצאה היא נזק לרכב – ביטוח מקיף יכול להעניק כיסוי על ההוצאות.

צד שלישי – ביטוח רכב גם לרכבי הסעות
הצד השלישי בביטוח רכב הוא מי שתובע את המבוטח ואינו חברת הביטוח. כל אחד יכול לטעון כי נגרם נזק לרכושו באמצעות הרכב המבוטח. החוכמה היא להיות מבוטחים בביטוח שבו ישנו עורך דין שיכול לקבוע אחרת מהטענה בתביעה, או להוריד ככל הניתן את סכום תשלום של המבוטח בתביעה. הביטוח יעניק פיצויים למבוטח בטווח הזמן המוגדר מראש.

לקבל הצעות ביטוח מכל חברת ביטוח?
ישנה אפשרות לצמצם את כמות הצעות ביטוח רכב, תוך השוואת מחירי ביטוח. מלכתחילה, לאחר שיושארו פרטים בדף האינטרנט המקוון ישובו אל הלקוח מספר נציגי חברות ביטוח בלבד ולא מכולן. אפשר להשוות את ההצעות ולבחור במתאימה מכולן.

השוואת מחרי ביטוח רכב

כל הזכויות שמורות לקולביט - שירות השוואת מחירי ביטוח הרכב של ישראל! השירות שלנו מאפשר לך להזין את פרטי פרטי הרכב והנהגים ולקבל הצעות מחיר לרכישת ביטוח רכב ממיטב חברות הביטוח בישראל ובמחירים הוגנים ומשתלמים. את הצעות המחיר לרכישת ביטוח רכב תקבלו בתוך זמן קצר ביותר. באתר שלנו תמצאו מידע מקצועי על תחום ביטוח הרכב, ביותר גם על: ביטוח רכב, ביטוח מקיף וביטוח חובה. באתר תקבלו בנוסף תקובות לכל שאלותיכם וטיפים ממומחי ביטוח רכב.


מפת אתר | צור קשר