ביטוח רכב
צור קשר שירותיםתקנון גלריה חדשות מאמרים אודות דף הבית
ביטוח חובה
ביטוח מקיף
ביטוח צד ג´

השאר פרטים לקבלת ביטוח רכב במחיר הכי זול

ביטוח נהג צעיר
ביטוח נהג חדש
ביטוח משאית
ביטוח למונית
ביטוח רכב ליום אחד
ביטוח רכב לתקופה קצרה
ביטוח רכב לסטודנטים
למה להשוות ביטוח רכב?
איך לבחור ביטוח רכב?
השוואת מחירי ביטוח רכב

איך קובעים פרמיית ביטוח רכב?

רבים תוהים איך בדיוק נקבעת הפרמייה של ביטוחי הרכב השונים, מהם התנאים, מהי מכסה ומדוע בכלל זה חשוב לערוך סקר השוואת מחירים. נתחיל תחילה בסקר מהיר: כיום קיימים בשוק ביטוחי הרכב 3 סוגי ביטוחים: ביטוח חובה, ביטוח צד ג´ וביטוח מקיף. חשוב מאוד לדעת את ההבדלים בין הביטוחים ולהשכיל ולהבין האם הביטוחים הללו מתאימים לכם.

ביטוח חובה וצד ג´
ביטוח חובה מעניק כיסוי מפני נזקי גוף ונפש למבוטחים ולאנשים שהיו נפגעים בתאונה כמו נהגים אחרים או הולכי רגל. ביטוח חובה, כשמו כן הוא, חובה על פי חוק ונסיעה ללא ביטוח חובה בתוקף הוא בגדר עבירה על החוק שבדינה ניתן לקבל עד מאסר בפועל! ביטוח צד ג´ הוא ביטוח אשר מעניק כיסוי במקרה שבו נגרם נזק לרכב של נהג אחר או כל עצם (כמו עמוד או גדר). פוליסת ביטוח צד ג´ בדר"כ מכסה רק עד נזק של סכום מסויים.

האם ביטוח מקיף כלול במחיר הפרמיה?
ביטוח מקיף הוא ביטוח אשר מתואר בצורה הטובה ביותר כביטוח רכוש. הוא מעניק כיסוי כנגד גניבות, שריפות, שיטפונות, רעידות אדמה, שריטות וכדומה אולם לרוב הוא מכיל סעיפים קטנים רבים שמונעים את הפעלתו כמו שמשות שבורות או מראות (אותם הביטוח לא מכסה – לרוב). כמו כן, פוליסת ביטוח מקיף מכילה בתוכה את כל סעיפי פוליסת ביטוח צד ג´.

עלותה של הפרמייה
חברת הביטוח שהיא חברה כלכלית לכל דבר מסווגת את לקוחותיה על פי רמת סיכון. רמת הסיכון נקבעת על פי מספר קריטריונים, ביניהם: גיל הנהג, מין הנהג, שנת הרכב, דגם הרכב, מספר שנות נהיגה על הכביש, לפני כמה זמן נעשה הרישיון, תאונות עבר וכדומה. אם אתם ללא הרבה ניסיון על הכביש או אם יש ברשותכם רכב ישן יותר אזי שאתם תהיו מועדים יותר לתאונות ותיכנסו לקבוצת סיכון גבוהה יותר. במקרה זה, תאלצו לשלם פרמייה גבוה יותר.

השוואת מחרי ביטוח רכב

כל הזכויות שמורות לקולביט - שירות השוואת מחירי ביטוח הרכב של ישראל! השירות שלנו מאפשר לך להזין את פרטי פרטי הרכב והנהגים ולקבל הצעות מחיר לרכישת ביטוח רכב ממיטב חברות הביטוח בישראל ובמחירים הוגנים ומשתלמים. את הצעות המחיר לרכישת ביטוח רכב תקבלו בתוך זמן קצר ביותר. באתר שלנו תמצאו מידע מקצועי על תחום ביטוח הרכב, ביותר גם על: ביטוח רכב, ביטוח מקיף וביטוח חובה. באתר תקבלו בנוסף תקובות לכל שאלותיכם וטיפים ממומחי ביטוח רכב.


מפת אתר | צור קשר