ביטוח רכב
צור קשר שירותיםתקנון גלריה חדשות מאמרים אודות דף הבית
ביטוח חובה
ביטוח מקיף
ביטוח צד ג´

השאר פרטים לקבלת ביטוח רכב במחיר הכי זול

ביטוח נהג צעיר
ביטוח נהג חדש
ביטוח משאית
ביטוח למונית
ביטוח רכב ליום אחד
ביטוח רכב לתקופה קצרה
ביטוח רכב לסטודנטים
למה להשוות ביטוח רכב?
איך לבחור ביטוח רכב?
השוואת מחירי ביטוח רכב

לא סתם חייבים לעשות ביטוח רכב

בשעה טובה ומוצלחת קניתם לעצמכם רכב ועכשיו הגיע השעה להתחיל עם ההוצאות מסביב, שכידוע, אחת המרכזיות בהן היא הביטוח לרכב. ביטוח רכב הוא ביטוח אשר מבטיח לנו כיסוי במקרים של תאונות דרכים, אותו כיסוי מעניק לנו פיצויים בגבוה מסויים – בהתאם לאופי התאונה והנזק שלה והוא בעצם משולם ברובו מחברת הביטוח. אותו ביטוח רכב תקף גם במקרה שאתם הרכב הפוגע וגם במקרה שאתם הרכב כך שממש ואין הבדל. מה שחשוב זה שפוליסה של ביטוח רכב יכולה לכסות לא מעט הוצאות.

ביטוחי הרכב השונים
כיום בארץ קיימים ביטוחי רכב שונים, כשלושה במספר והם: ביטוח חובה, ביטוח מקיף וביטוח צד ג´. ביטוח חובה לרכב הוא הביטוח שכולנו מכירים הכי טוב, שהוא הרי חובה לרכוש כאשר אנו נהפכים להיות הבעלים של רכב מנועי. ביטוח זה מעניק כיסוי מפני נזקי גוף ונפש, ביטוח זה מכסה את הטיפול הרפואי הניתן לאדם, עקב תאונת דרכים שנגרמה במהלך נסיעה ברכב.

ביטוח צד ג´ ומקיף
שני סוגים נוספים של ביטוחים שהם בגדר המלצה בלבד (בניגוד לחובה), הם ביטוח צד ג´ וביטוח מקיף לרכב. ביטוח צד ג´ מעניק כיסוי מפני נזקים שאתם עלולים לגרום לרכב שתפגעו בו בשעת תאונה. ביטוח זה יכול להיות מאוד שימושי מכיוון שהוא זול יחסית אבל בעל פוטנציאל גדול מאוד. ביטוח מקיף הוא ביטוח אשר מעניק כיסוי כולל – גם כנגד נזקים שנגרמים לרכב שלכם, גם כיסוי מגניבה וגם מנזקים לרכב אחר, כלומר הוא מכיל בתוכו גם ביטוח צד ג´.

מה כדאי לרכוש?
רבים נתקלים בשאלה איזה ביטוח הכי מתאים לצרכיהם? ביטוח חובה הוא חובה ומכאן שאין כאן על מה להרהר. מרבית האנשים עושים ביטוח מקיף מכיוון שהם הגיעו למסקנה שבמרבית התאונות עיקר הנזק הכספי שנגרם הוא לרכב עצמו מכיוון שעלויות הטיפול הן גבוהות מאוד.

השוואת מחרי ביטוח רכב

כל הזכויות שמורות לקולביט - שירות השוואת מחירי ביטוח הרכב של ישראל! השירות שלנו מאפשר לך להזין את פרטי פרטי הרכב והנהגים ולקבל הצעות מחיר לרכישת ביטוח רכב ממיטב חברות הביטוח בישראל ובמחירים הוגנים ומשתלמים. את הצעות המחיר לרכישת ביטוח רכב תקבלו בתוך זמן קצר ביותר. באתר שלנו תמצאו מידע מקצועי על תחום ביטוח הרכב, ביותר גם על: ביטוח רכב, ביטוח מקיף וביטוח חובה. באתר תקבלו בנוסף תקובות לכל שאלותיכם וטיפים ממומחי ביטוח רכב.


מפת אתר | צור קשר