ביטוח רכב
צור קשר שירותיםתקנון גלריה חדשות מאמרים אודות דף הבית
ביטוח חובה
ביטוח מקיף
ביטוח צד ג´

השאר פרטים לקבלת ביטוח רכב במחיר הכי זול

ביטוח נהג צעיר
ביטוח נהג חדש
ביטוח משאית
ביטוח למונית
ביטוח רכב ליום אחד
ביטוח רכב לתקופה קצרה
ביטוח רכב לסטודנטים
למה להשוות ביטוח רכב?
איך לבחור ביטוח רכב?
השוואת מחירי ביטוח רכב

רכישה של ביטוח מקיף- לחסוך כסף בעתיד

ביטוח מקיף הוא ביטוח דרך בה ניתן להרחיב את הביטוח חובה, אלא בפועל הוא סוג של הגנה נוספת כנגד הוצאות כלכליות בלתי צפויות. תמורת תשלופ קבוע וידוע מראש עבור ביטוח מקיף, ניתן להימנע מהשתעבדות עבור תשלומים עתידיים בגין תאונת דרכים כלשהי, מסיבה זו, ישנה חשיבות רבה בעשיית ביטוח מקיף לרכב. אולם, ביטוח מקיף אינו מקובע בחוק דבר אשר פותח את השוק לתחרויותיות – ואכן, עקב ריבוי בחברות הביטוח גרר לכך שהמחירים רק יורדים מדי כל שנה.

ריבוי חברות
התחרותיות הרבה שנוצרה במשוק יצרה מצב בו עשיית סקר שוק הוא דבר חשוב מאין כמוהו. סקר שוק, ולו המהיר והשיטחי ביותר, כבר יכול להוביל אתכם לחיסכון של כמה מאות שקלים בשנה. סקר שוק מעמיק יכול להוביל אתכם לחסוך עד כמה אלפי שקלים בשנה! בנוסף לחיסכון הכספי, תוכלו גם ללמוד על תנאי הפוליסה השונים וכן גם על שירות הלקוחות – דבר אשר רבים ממעיטים בערכו.

למה לעשות ביטוח מקיף?
ישנן סיבות רבות לעשות ביטוח מקיף לרכב ובפרט אם יש בידכם רכב חדש. גניבה היא סיבה טובה לכך שכדאי לבטח את רכבכם, אולם לא רק זאת, שכן ביטוח מקיף מציע גם כיסוי גם כנגד נזקי תאונה, מכיל בתוכו ביטוח צד ג´ – אשר מכסה אתכם מפני תשלום עבור נזק שייגרם לרכב אחר בזמן תאונת דרכים, נזקי שריפה ועוד. ישנם גם הטבות רבות אשר מגיעות עם חלק מהפוליסות השונות כמו שירותי גרר, רכב חלופי וכדומה.

איך משווים מחירים?
הדרך הטובה והמהירה ביותר להשוות בין מחירי הביטוחים השונים היא דרך פורטלי ביטוחים לרכב אשר מציעים השוואת מחירים או אחרי השארת פרטים, יבקשו מחברות ביטוח שונות ליצור עמכם קשר עם הצעות מפתות.

השוואת מחרי ביטוח רכב

כל הזכויות שמורות לקולביט - שירות השוואת מחירי ביטוח הרכב של ישראל! השירות שלנו מאפשר לך להזין את פרטי פרטי הרכב והנהגים ולקבל הצעות מחיר לרכישת ביטוח רכב ממיטב חברות הביטוח בישראל ובמחירים הוגנים ומשתלמים. את הצעות המחיר לרכישת ביטוח רכב תקבלו בתוך זמן קצר ביותר. באתר שלנו תמצאו מידע מקצועי על תחום ביטוח הרכב, ביותר גם על: ביטוח רכב, ביטוח מקיף וביטוח חובה. באתר תקבלו בנוסף תקובות לכל שאלותיכם וטיפים ממומחי ביטוח רכב.


מפת אתר | צור קשר