ביטוח רכב
צור קשר שירותיםתקנון גלריה חדשות מאמרים אודות דף הבית
ביטוח חובה
ביטוח מקיף
ביטוח צד ג´

השאר פרטים לקבלת ביטוח רכב במחיר הכי זול

ביטוח נהג צעיר
ביטוח נהג חדש
ביטוח משאית
ביטוח למונית
ביטוח רכב ליום אחד
ביטוח רכב לתקופה קצרה
ביטוח רכב לסטודנטים
למה להשוות ביטוח רכב?
איך לבחור ביטוח רכב?
השוואת מחירי ביטוח רכב

ביטוח רכב שווה להשקיע

קניית רכב מלווה בשיקולים נוספים. "כמה יעלה לי טסט בכל שנה?", "כמה לשלם לביטוח?", "כמה עולה תיקון של המראה או של המנוע?" האם בשכונה שאני גר כדאי להתרברב עם רכב נוצץ וחדש, או לשלם את המחיר בביטוח? לא מספיק שממילא מחירי הרכבים החדשים עולה בעקבות מס על יבוא ועוד, עתה יש לכם שיקולים נוספים שמונעים מכם כביכול – או הופכים לתלולית נוספת בבחירת הרכב הבא שלכם. אתם הופכים להיות אחראים לרכב שלכם, ולכך שתהיו אחראים על תיקונו או לפחות לשלם על ביטוח הולם לצורכי תיקונים.

ביטוח רכב – מה עושים שרוצים לקנות רכב?
כשרוכשים רכב – חדש או משומש, חייבים לארגן ביטוח חובה. מן הרגע שבו נוהג בו נהג שאינו תחת תנאי ביטוח חובה, זה הופך להיות עבירה פלילית. בנוסף, לא תמיד הבעלים הקודמים של הרכב משאיר את הביטוח הקודם להנאת הרוכש, אלא מעביר את הזכויות לרכב הבא. הרוכש של הרכב החדש זקוק אפוא לעשות ביטוח רכב רגע לפני שהמפתחות עוברים ליד שלו.

מתי לפנות לחברת הביטוח?
לא להשאיר את הפניה לרגע האחרון! אם מתכננים השוות בין המחירים, רצוי להשאיר פרטי התקשרות לפחות 24 שעות לפני שצריך לחדש את הביטוח (בימי עסקים), על מנת להשאיר לנציגי חברות הביטוח זמן די והותר להתקשרות. אפשר לברר גם חודש מראש לגבי המחירים – אולם לא יותר משום שהמחיר עוד יכול להשתנות.  מועד תחילת הביטוח הוא מיד עם פקיעת תוקף הביטוח הקודם.

מבטחים את העתיד
אתם לא יכולים לדעת מה בדיוק עלול להיות בעתיד, מה שכן, אתם יכולים לודא שלפחות מבחינה כלכלית, העתיד יראה טוב. ההשקעה שלכם אינה לחינם – אם אתם נהגים זהירים ובכל זאת השקעתם בביטוח למרות שלא השתמשתם בו ככל השנה האחרונה, זה אומר שאתם נוהגים בזהירות גם בחיים – ומגיע לכם ליהנות ממה שטרחתם בערב שבת.

השוואת מחרי ביטוח רכב

כל הזכויות שמורות לקולביט - שירות השוואת מחירי ביטוח הרכב של ישראל! השירות שלנו מאפשר לך להזין את פרטי פרטי הרכב והנהגים ולקבל הצעות מחיר לרכישת ביטוח רכב ממיטב חברות הביטוח בישראל ובמחירים הוגנים ומשתלמים. את הצעות המחיר לרכישת ביטוח רכב תקבלו בתוך זמן קצר ביותר. באתר שלנו תמצאו מידע מקצועי על תחום ביטוח הרכב, ביותר גם על: ביטוח רכב, ביטוח מקיף וביטוח חובה. באתר תקבלו בנוסף תקובות לכל שאלותיכם וטיפים ממומחי ביטוח רכב.


מפת אתר | צור קשר