ביטוח רכב
צור קשר שירותיםתקנון גלריה חדשות מאמרים אודות דף הבית
ביטוח חובה
ביטוח מקיף
ביטוח צד ג´

השאר פרטים לקבלת ביטוח רכב במחיר הכי זול

ביטוח נהג צעיר
ביטוח נהג חדש
ביטוח משאית
ביטוח למונית
ביטוח רכב ליום אחד
ביטוח רכב לתקופה קצרה
ביטוח רכב לסטודנטים
למה להשוות ביטוח רכב?
איך לבחור ביטוח רכב?
השוואת מחירי ביטוח רכב

ביטוח ישיר - הטכנולוגיה בשיאה

לא קל לבחור ביטוח רכב – הכול נראה דומה מאוד לאדם מן הישוב שאינו ממש בקיא בעריכת חוזי ביטוח בכלל ובביטוח רכב בפרט. כדי להבין מעט יותר על עריכת פוליסות ביטוח רכב ועל מוצרי הביטוח רצוי לעלעל במדריך ביטוח רכב. לשים לב, שישנם שלושה סוגים של ביטוחי רכב, ועל כל אחד מאלו יש ללמוד בנפרד. ניתן לעשות בנפרד את הביטוחים הללו – כל אחד בחברת ביטוח אחרת וליהנות מהתנאים המקסימליים שניתן לבקש במסדרת התקציב שלכם. בנוסף, כשמדברים עם הנציגים, רצוי לשאול מה החידושים שמציעים במסגרת השירות הטכנולוגי בחברה.

להשאיר פרטי התקשרות, להמתין לנציג שירות
מי שמבקש להשוות מחירי ביטוח חובה, יכול לעשות את זה באופן עצמאי, במחירון ביטוח חובה אונליין ולקבל את הפרטים המעודכנים היבשים – מזינים את הפרטים הקשורים לנהג הקבוע ולרכב, ומקבים את הטבלה של המחירים מסודרת למן המחיר הזול ביותר אל היקר. כדי לברר פרטים לעומק – מה מרכיב מחיר ממוצע בביטוח חובה – רצוי להתקשר לחברת הביטוח.

לצפות אונליין בשלב שבו נמצאת התביעה
ישנן חברות שמעניקות שירותים אינטרנטיים מיוחדים – כל לקוח יכול לצפות בפוליסת הביטוח שלו מתוך החשבון שלו באתר של חברת הביטוח, להוריד ולהדפיס טפסים כמו למשל טופס לאישור בדיקת מיגון רכב, אישור היעדר תביעות ועוד. ניתן כמובן גם להבין באיזה שלב של טיפול נמצאת התביעה שלו.

להשתמש במסרונים כדי להפעיל את הביטוח
נהגים צעירים משלמים כסף רב על  היותם במסגרת לקוחות שהם מעט יותר "מסוכנים" לחברת הביטוח. כדי לצמצם את ההוצאות, ניתן לשלוח לחברת הביטוח המקיף מסרון – הרי ממילא לכל נהג צעיר ישנו טלפון נייד לצורך העניין -  לקבל אישור, וכך להפעיל את ביטוח הרכב נקודתית רק בזמן שבו מפעילים את הרכב.

השוואת מחרי ביטוח רכב

כל הזכויות שמורות לקולביט - שירות השוואת מחירי ביטוח הרכב של ישראל! השירות שלנו מאפשר לך להזין את פרטי פרטי הרכב והנהגים ולקבל הצעות מחיר לרכישת ביטוח רכב ממיטב חברות הביטוח בישראל ובמחירים הוגנים ומשתלמים. את הצעות המחיר לרכישת ביטוח רכב תקבלו בתוך זמן קצר ביותר. באתר שלנו תמצאו מידע מקצועי על תחום ביטוח הרכב, ביותר גם על: ביטוח רכב, ביטוח מקיף וביטוח חובה. באתר תקבלו בנוסף תקובות לכל שאלותיכם וטיפים ממומחי ביטוח רכב.


מפת אתר | צור קשר