ביטוח רכב
צור קשר שירותיםתקנון גלריה חדשות מאמרים אודות דף הבית
ביטוח חובה
ביטוח מקיף
ביטוח צד ג´

השאר פרטים לקבלת ביטוח רכב במחיר הכי זול

ביטוח נהג צעיר
ביטוח נהג חדש
ביטוח משאית
ביטוח למונית
ביטוח רכב ליום אחד
ביטוח רכב לתקופה קצרה
ביטוח רכב לסטודנטים
למה להשוות ביטוח רכב?
איך לבחור ביטוח רכב?
השוואת מחירי ביטוח רכב

חוות דעת מומחה בביטוח רכב – כל מה שחשוב לדעת

ידוע מראש, כי מה שכתוב בחוזה ביטוח רכב לרבות שינויים שנעשו במהלך השנה בחוזה לטובת המבוטח הוא זה שיקבע איך יפוצה המבוטח ועל מה. כך למשל, אדם יכול להחליט שהוא מבטח את עצמו בלבד בביטוח חובה, בכל שהוא מגביל את הגורם שנוהג לנהג יחיד (הוא) או למספר נהגים, הוא יכול לקבוע שגיל הנהגים האחרים ברכב יהיה מעל ל- 24 או מעל ל- 30 ונהגים אחרים שאינם כלולים בפוליסה אינם מורשי נהיגה ברכב משום שהביטוח לא חל עליהם. טענה זו מופרכת, ויכול להיות כיסוי אפילו למוסכניק או לאיש תחזוקה שמסיע את הרכב במסגרת סעיף "נהג אקראי".

שירותי הדרך והגרירה "תוקפים"? אולי זה לטובה
בשוק שירותי הדרך והגרירה יש מתחרים רבים שמעוניינים להיות אלו שישרתו את הלקוח. יש כיום חברות שירותי דרך וגרירה שפועלות באופן חיצוני ובלתי תלוי מחברות הביטוח. אלו אינן משווקות באופן אגרסיבי וזקוקות לדחוף את עצמן דרך מחירים מתחרים ונוחים ללקוח, שממילא מקבל חבילה זו במסגרת ביטוח מקיף.

חברות שירותי דרך עם ערך מוסף
אילו אותו מבוטח היה רוכש ביטוח מקיף זול, היה יכול להרוויח גם מרכישת חבילת שירותי דרך מחברות חיצוניות שתיתן הרבה יותר, כמו למשל שירות להחלפת גלגלים, הובלה של דלק לרכבים שנתקעו ללא דלק, פריצת רכב למי שהשאיר מפתח ברכב שננעל ואפילו על האיחורים החברה מפצה בכסף.

פיצוי ולא שיפוי
חברות הביטוח תחזרנה כספים על פי שיקול דעת, ולא כפי שווי הנזק במלואו – פיצוי, ולא שיפוי. יש חברות ביטוח שתחזרנה כספים אפילו אם הרכיבים לא כלולים בפוליסה – ובתנאי שזה קרה כחלק מתאונה או כמקרה ביטוח לכל דבר ועניין. זו אחת הדרכים השונות להשוואת מחירי ביטוח רכב.

השוואת מחרי ביטוח רכב

כל הזכויות שמורות לקולביט - שירות השוואת מחירי ביטוח הרכב של ישראל! השירות שלנו מאפשר לך להזין את פרטי פרטי הרכב והנהגים ולקבל הצעות מחיר לרכישת ביטוח רכב ממיטב חברות הביטוח בישראל ובמחירים הוגנים ומשתלמים. את הצעות המחיר לרכישת ביטוח רכב תקבלו בתוך זמן קצר ביותר. באתר שלנו תמצאו מידע מקצועי על תחום ביטוח הרכב, ביותר גם על: ביטוח רכב, ביטוח מקיף וביטוח חובה. באתר תקבלו בנוסף תקובות לכל שאלותיכם וטיפים ממומחי ביטוח רכב.


מפת אתר | צור קשר