ביטוח רכב
צור קשר שירותיםתקנון גלריה חדשות מאמרים אודות דף הבית
ביטוח חובה
ביטוח מקיף
ביטוח צד ג´

השאר פרטים לקבלת ביטוח רכב במחיר הכי זול

ביטוח נהג צעיר
ביטוח נהג חדש
ביטוח משאית
ביטוח למונית
ביטוח רכב ליום אחד
ביטוח רכב לתקופה קצרה
ביטוח רכב לסטודנטים
למה להשוות ביטוח רכב?
איך לבחור ביטוח רכב?
השוואת מחירי ביטוח רכב

ביטוח חובה השוואה

תאונות דרכים, למרבה הצער, אינן נדירות ואף מהוות חלק בלתי נפרד מ"נופיה" של מדינתנו הקטנה והצפופה. ואכן, אחוז תאונות הדרכים בישראל הינו מהגבוהים בעולם, ומתוך כך גם המלחמה היום יומית שמכונה המלחמה בתאונות הדרכים. העיסוק בתופעת התאונות הינו נרחב בקרב מגוון גופי הממשלה, כמו גם התקשורת, אך השיפור באופן הנהיגה הישראלי עודנו רחוק מלהיות אידיאלי. על כן, בכדי להבטיח את התנאים הסוציאליים שלהם זכאי כל אדם שנפגע במהלך תאונת דרכים, נוצר ביטוח החובה לרכב.

מהו בעצם ביטוח חובה לרכב?
ביטוח חובה לרכב כשמו כן הוא- מחייב, והינו "מכסה" על כלל הפגיעות הגופניות והנפשיות העלולות להיגרם עקב תאונות הדרכים. כך, אדם הרוכש את פוליסת החובה הינו מבוטח מפני הנזקים הגופניים והמנטליים הכרוכים בתאונה, ובמקביל מבטח גם כל אדם אחר העלול להיפגע מנהיגתו, בין אם מדובר בהולך רגל ובין אם בנהג אחר.

השוואת מחירי ביטוח החובה תבטיח עבורכם את רכישתו של ביטוח מתאים במחיר משתלם
עידן הרפורמות בתחום ביטוח הרכב יצר מצב שבו מחירי הפוליסות אינם מוכתבים על ידי הממשלה, דבר המאפשר תחרות חופשית בין חברות הביטוח השונות; לא עוד האדם הפשוט רודף אחר חברות ביטוח, כיום אלו החברות אשר מתחרות על ליבו וכמובן- על כספו. חברות הביטוח השונות מתנהלות כיום באופן עצמאי, כך שהשוואת מחירים פשוטה תבטיח עבורכם את רכישתו של הביטוח הנכון עבורכם בעלות נמוכה. אנו מציעים עבורכם השוואת מחירים מהירה ויעילה בין חברות הביטוח המובילות בארץ, וכל זאת- בחינם. אז בחרו בנו- והעניקו לעצמכם ביטוח מושלם במחיר משתלם.

כל הזכויות שמורות לקולביט - שירות השוואת מחירי ביטוח הרכב של ישראל! השירות שלנו מאפשר לך להזין את פרטי פרטי הרכב והנהגים ולקבל הצעות מחיר לרכישת ביטוח רכב ממיטב חברות הביטוח בישראל ובמחירים הוגנים ומשתלמים. את הצעות המחיר לרכישת ביטוח רכב תקבלו בתוך זמן קצר ביותר. באתר שלנו תמצאו מידע מקצועי על תחום ביטוח הרכב, ביותר גם על: ביטוח רכב, ביטוח מקיף וביטוח חובה. באתר תקבלו בנוסף תקובות לכל שאלותיכם וטיפים ממומחי ביטוח רכב.


מפת אתר | צור קשר