ביטוח רכב
צור קשר שירותיםתקנון גלריה חדשות מאמרים אודות דף הבית
ביטוח חובה
ביטוח מקיף
ביטוח צד ג´

השאר פרטים לקבלת ביטוח רכב במחיר הכי זול

ביטוח נהג צעיר
ביטוח נהג חדש
ביטוח משאית
ביטוח למונית
ביטוח רכב ליום אחד
ביטוח רכב לתקופה קצרה
ביטוח רכב לסטודנטים
למה להשוות ביטוח רכב?
איך לבחור ביטוח רכב?
השוואת מחירי ביטוח רכב

מתי כדאי לקנות ביטוח צד ג´ ולא ביטוח מקיף?

כאשר מדברים על ביטוח לרכב מדברים בעצם על שלושת הביטוחים הידועים ביטוח חובה, ביטוח מקיף וביטוח צד ג´. ביטוח חובה כשמו כן הוא – ביטוח אשר חובה לרכושו, ביטוח צד ג´ הוא ביטוח שמבטח את הרכב בתאונה ואילו ביטוח מקיף הוא בעצם שני ביטוחים בפוליסה אחת: ביטוח רכוש וביטוח צד ג´.

אילו ביטוחים קיימים בשוק?
כאמור בשוק קיימים 3 ביטוחים: ביטוח חובה – ביטוח אשר חובה על כל נהג בעל רכב מנועי לעשותו על פי חוק וכי נסיעה ללא ביטוח חובה בתוקף היא עבירה אשר יכולה להסתיים אף במעצר בפועל. ביטוח צד ג´ – פוליסה לרכב אשר מעניקה כיסוי כנגד נזקי רכוש שנגרמו לרכב שאינו מבוטח וכן ישנו גם הביטוח מקיף שהוא מעניק כיסוי כולל ומכיל בתוכו את הביטוח צד ג´ ביחד עם כיסוי רכוש מלא אשר מעניק פיצוי במקרה של תאונה, גניבה, נזקי גניבה, שריפה וכדומה.

למי לא כדאי לבטח בביטוח מקיף?
עלות הפרמייה לקביעת תעריף הביטוח חובה משתנה מחברה לחברה אך סעיפיו שעל פיהם התעריף נקבע נשארים זהים בין החברות. בין הסעיפים ניתן למצוא: גיל הנהג, שנת הרכב המבוטח, מודל הרכב, מין הנהג, תאונות עבר, הגשת תביעות, אביזרי בטיחות ועוד, כל אלו משפיעים רבות על מחיר הביטוח ובחלק מהמצבים מחיר הביטוח יכול להיות גבוה עד כדי כך שלא מתשלם לעשות ביטוח מקיף ועדיף פשוט להישאר עם ביטוח צד ג´ בלבד.

כלי רכב ישנים
כלי רכב ישן הוא אחד הדוגמאות הטובות ביותר לכלי רכב אשר לא רק שלא כדאי לבטוח עם ביטוח מקיף, אלא גם שרוב הסיכויים כי חברות הביטוח יסרבו לבטחו מכיוון שאין הוא עומד יותר בתקנים הנוכחיים בכל הקשור לבטיחות וביצועיים. רכב ישן ייחשב לרכב אשר גילו הוא לכל הפחות 10 שנים (הגדרה זו משתנה בין חברה לחברה) וגם אם יסיכמו לבטחו, מחיר הביטוח יגיע לאחוז גבוה משויי הרכב כך שמבחינה כלכלית זה לא יישתלם.

השוואת מחרי ביטוח רכב

כל הזכויות שמורות לקולביט - שירות השוואת מחירי ביטוח הרכב של ישראל! השירות שלנו מאפשר לך להזין את פרטי פרטי הרכב והנהגים ולקבל הצעות מחיר לרכישת ביטוח רכב ממיטב חברות הביטוח בישראל ובמחירים הוגנים ומשתלמים. את הצעות המחיר לרכישת ביטוח רכב תקבלו בתוך זמן קצר ביותר. באתר שלנו תמצאו מידע מקצועי על תחום ביטוח הרכב, ביותר גם על: ביטוח רכב, ביטוח מקיף וביטוח חובה. באתר תקבלו בנוסף תקובות לכל שאלותיכם וטיפים ממומחי ביטוח רכב.


מפת אתר | צור קשר