ביטוח רכב
צור קשר שירותיםתקנון גלריה חדשות מאמרים אודות דף הבית
ביטוח חובה
ביטוח מקיף
ביטוח צד ג´

השאר פרטים לקבלת ביטוח רכב במחיר הכי זול

ביטוח נהג צעיר
ביטוח נהג חדש
ביטוח משאית
ביטוח למונית
ביטוח רכב ליום אחד
ביטוח רכב לתקופה קצרה
ביטוח רכב לסטודנטים
למה להשוות ביטוח רכב?
איך לבחור ביטוח רכב?
השוואת מחירי ביטוח רכב

ביטוח רכב עבור ציבור הנכים

לרוב כאשר פוגשים מאמרים או כתבות הקשורות לביטוחי רכב מדובר על ציבור הנהגים הרגיל, לא כאלו עם מוגבלויות או נכויות שונות. פוליסת ביטוח רכב עבור נכים או מוגבלים פיזית היא מעט שונה מפוליסת הרכב הרגילה. לרוב רכב של אדם נכה הוא רכב גדול יותר, לעיתים בעל מערכת היגוי שונה בשל המגבלות השונות שמצריכות נהיגה ביד אחת וכל מיני התאמות נוספות שמצריכות שינוי מהותי ברכב שגורר עימו עלויות נכבדות. למעשה רכבים אלו יקרים יותר מרכבים אחרים אך לא ניראה כי חברות הביטוח מוטרדות מעינין זה. החוק במדינה קובע הקלות על מנת שמחירי הביטוח עבור ציבור הנכים לא יהיה מופקע.

החזרים והנחות
על פי חוקי מדינת ישראל אדם בעל שיעור נכות מסוים אשר בוחר להמשיך ולהתנייד בעזרת רכבו זכאי לקבל הנחות עבור פוליסת ביטוח הרכב שבידיו. חוק זה קריטי עבור אנשים שהרכב עוזר משמעותית בכל הליך ההתנידות שלהם. כמו כן אם נקבעה נכות והרכב משמש למרכי עבודה ההנחה על ביטוח הרכב היא אף משמעותית עוד יותר ולמעשה ההחזר על הביטוח יהיה בגובה מלא ! הנחה זו מאפשרת להמשיך להחזיק את הרכב ולרכוש בעבורו פוליסה.

מדוע הקלה זו קיימת?
ההיגיון שעומד מאחורי הקלה זו מלבד העזרה לציבור והתחשבות במצבו הינו היגיון כלכלי והשתלבותי. המדינה רואה לנכון לשלב את כל האוכלוסיה הזו בשוק העבודה לתועלת המשק. על מנת לעשות זאת המדינה צריכה לאפשר להם להתנייד בצורה נוחה ללא עלויות נוספות. למעשה המדינה מעבירה את הפרש גובה הפוליסה לחברות הביטוח, הציבור הנכה יכול להשתלב בשוק העבודה והמדינה זוכה בכוח עבודה שמניף את השוק למעלה.

האם אני זכאי להקלה ?
בעיקרון כל מיש אחראי על ההחזרים והסדרת אחוזי הנכות ושיעורי ההחזר הינו המוסד לביטוח לאומי. במידה ונקבעה נכות רפואית ומעונינים להתשמש ברכב על מנת להתנייד לעבודה יש לפנות למוסד לביטוח לאומי ולבדוק האם אתם עומדים בקריטריונים השונים. במידה וכן, תוכלו לקבל הנחה משמעותית או אף לקבל פטור מלא מתשלום הביטוח לרכב.



השוואת מחרי ביטוח רכב

כל הזכויות שמורות לקולביט - שירות השוואת מחירי ביטוח הרכב של ישראל! השירות שלנו מאפשר לך להזין את פרטי פרטי הרכב והנהגים ולקבל הצעות מחיר לרכישת ביטוח רכב ממיטב חברות הביטוח בישראל ובמחירים הוגנים ומשתלמים. את הצעות המחיר לרכישת ביטוח רכב תקבלו בתוך זמן קצר ביותר. באתר שלנו תמצאו מידע מקצועי על תחום ביטוח הרכב, ביותר גם על: ביטוח רכב, ביטוח מקיף וביטוח חובה. באתר תקבלו בנוסף תקובות לכל שאלותיכם וטיפים ממומחי ביטוח רכב.


מפת אתר | צור קשר