ביטוח רכב
צור קשר שירותיםתקנון גלריה חדשות מאמרים אודות דף הבית
ביטוח חובה
ביטוח מקיף
ביטוח צד ג´

השאר פרטים לקבלת ביטוח רכב במחיר הכי זול

ביטוח נהג צעיר
ביטוח נהג חדש
ביטוח משאית
ביטוח למונית
ביטוח רכב ליום אחד
ביטוח רכב לתקופה קצרה
ביטוח רכב לסטודנטים
למה להשוות ביטוח רכב?
איך לבחור ביטוח רכב?
השוואת מחירי ביטוח רכב

השוואת ביטוח לרכב בפחות מ-15 דקות!

ביטוח לרכב הינו עוד מוצר חובה שיש להצטייד בו לפחות אחת לשנה. כל רכב ממונע חייב בביטוח חובה לפחות, ואפשר להוסיף לו עוד ביטוחים שמאפשרים החזרי ביטוח מעולם הרכוש והחזרי צד ג´. באותה תקופה שבה מגיעה העת להשתדרג, אין לסמוך על אף אדם אחר שיעשה זאת במקומכם למעט סוכן הביטוח, אתם עצמכם. הרעיון הוא ליצור את הפוליסה המתאימה יותר לכל הצרכים שלכם. לדוגמה – אם הנכם בני 50+ או יותר, ומעוניינים בביטוח שיכלול גם את הילדים שלכם, הרי שרצוי לא לסמוך על נציג המכירות שינסה לצמצם את ההוצאות שלכם מחד אבל לא יענה לצרכיכם מאידך.

האפשרות להשוות בין הצעות מחיר ביטוח רכב
הקדמה בימינו – אנו מאפשרת לנו לקבל הצעות מחיר בלחיצת כפתור. את ההשוואה – אתם עושים, ולא המנוע החכם של חברת הביטוח. העיקרון הוא השארת פרטי התקשרות וחוזרים אליכם עם הצעת מחיר אטרקטיבית. לא בטוח שהיא הזולה בשוק, לכן יש להקשיב, לרשום את הפרטים להשוואה ולהמתין להתקשרות נציגים נוספים.

הצעות מחיר תחת פיקוח
הפיקוח על מחירי הפוליסה לביטוח רכב נעשה על ידי הגוף האמון על נושא זה-  המפקח על הביטוח במשרד האוצר. הוא זה אשר קובע את גבולות המחירים בכל פוליסת ביטוח. בין אם המחיר זול למדי או יקר למדי – ניתן להגיש תלונה לאגף התלונות בחברת הביטוח, ולאחר קבלת המענה או שחלף זמן מה, ניתן להגיש את התלונה גם אליו.

איך למצוא ביטוח זול לרכב בתוך 15 דקות?
אילו אתם מחפשים ביטוח חובה, היעזרו במחשבון הביטוח שמדרג את לוח המחירים מזול ליקר, ולזכור לאו דווקא לבחור בזול ביותר. לו מדובר על ביטוח מקיף, ניתן להשאיר פרטי התקשרות ולהמתין להתקשרות מהירה של נציגים עם הצעות שניתנות למיקוח.


השוואת מחרי ביטוח רכב

כל הזכויות שמורות לקולביט - שירות השוואת מחירי ביטוח הרכב של ישראל! השירות שלנו מאפשר לך להזין את פרטי פרטי הרכב והנהגים ולקבל הצעות מחיר לרכישת ביטוח רכב ממיטב חברות הביטוח בישראל ובמחירים הוגנים ומשתלמים. את הצעות המחיר לרכישת ביטוח רכב תקבלו בתוך זמן קצר ביותר. באתר שלנו תמצאו מידע מקצועי על תחום ביטוח הרכב, ביותר גם על: ביטוח רכב, ביטוח מקיף וביטוח חובה. באתר תקבלו בנוסף תקובות לכל שאלותיכם וטיפים ממומחי ביטוח רכב.


מפת אתר | צור קשר