ביטוח רכב
צור קשר שירותיםתקנון גלריה חדשות מאמרים אודות דף הבית
ביטוח חובה
ביטוח מקיף
ביטוח צד ג´

השאר פרטים לקבלת ביטוח רכב במחיר הכי זול

ביטוח נהג צעיר
ביטוח נהג חדש
ביטוח משאית
ביטוח למונית
ביטוח רכב ליום אחד
ביטוח רכב לתקופה קצרה
ביטוח רכב לסטודנטים
למה להשוות ביטוח רכב?
איך לבחור ביטוח רכב?
השוואת מחירי ביטוח רכב

כיצד בוחרים בביטוח החובה הזול ביותר?

חברות הביטוח מנהלות ביניהן תחרות גדולה – גם בתחום הביטוחים לרכב. התחרות הזו שהחלה לקראת שנת 2,000 מאפשרת לכל נהג לקבל מחיר לפוליסה שמתאים לו, ולא מחיר שבלוני שגורם לו לשלם אותו מחיר שמשלם נהג שתובע את הביטוח כל שני וחמישי. אותם נהגים שתובעים את הביטוח "זוכים" למחירים הולכים ועולים בשלוש השנים הבאות, לכן אותו נהג ישקול פעמיים אם לתבוע את הביטוח. מצד שני, הביטוח עשוי לחסוך למבוטח עשרות ואפילו מאות אלפי שקלים כשמדובר בתביעות ביטוח רכב מקיף וצד שלישי.

מה חשוב לבדוק תוך השוואת מחיר?
השוואת המחירים נעשית בשני מישורים: בדיקת המחיר, ושנית – בדיקת התנאים לפוליסה. כל אחד רוצה לקבל את המחיר הזול ביותר שיוכל להשיג – עובדה שהצרכן מחונך היום כדי לדעת איך להתמקח נכון ובאופן שיעניק לו את מירב התנאים. חשוב לוודא כי מדובר בחברת ביטוח בעלת גב פיננסי איתן ושלא תפשוט את הרגל בקרוב, שתוכל להעניק כמה שיותר מסלולים מתאימים וגם להבטיח החזרים גבוהים יותר.

למצוא ביטוח חובה מתאים וזול
קל מאוד למצוא ביטוח חובה זול באמצעות רשת האינטרנט. כל שצריך לעשות הוא להזין את הפרטים של הרכב ושל הנהג הצעיר בו, ולקבל את טבלת המחירים בסדר עולה מן הזול ביותר אל היקר. מכאן ואילך המבוטח בוחר עם איזו חברה להתקשר, כשהמחירים האלו אינם למיקוח.

אז לבחור בזול ביותר?
הביטוח הזול יכול להיות הזול מכולם, משום שההחזרים בו אינם גבוהים. אם אותו מבוטח רוצה תמורה גבוהה יותר עבור מה שהוא משלם, אזיי ההוצאה לא מתייקרת בהרבה, אבל התנאים וההחזרים גדלים והופכים את הפוליסה למשתלמת יותר. בסופו של דבר, ההחלטה היא בידו של הלקוח והוא זה שיקבל את השירות בהמשך.

השוואת מחרי ביטוח רכב

כל הזכויות שמורות לקולביט - שירות השוואת מחירי ביטוח הרכב של ישראל! השירות שלנו מאפשר לך להזין את פרטי פרטי הרכב והנהגים ולקבל הצעות מחיר לרכישת ביטוח רכב ממיטב חברות הביטוח בישראל ובמחירים הוגנים ומשתלמים. את הצעות המחיר לרכישת ביטוח רכב תקבלו בתוך זמן קצר ביותר. באתר שלנו תמצאו מידע מקצועי על תחום ביטוח הרכב, ביותר גם על: ביטוח רכב, ביטוח מקיף וביטוח חובה. באתר תקבלו בנוסף תקובות לכל שאלותיכם וטיפים ממומחי ביטוח רכב.


מפת אתר | צור קשר