ביטוח רכב
צור קשר שירותיםתקנון גלריה חדשות מאמרים אודות דף הבית
ביטוח חובה
ביטוח מקיף
ביטוח צד ג´

השאר פרטים לקבלת ביטוח רכב במחיר הכי זול

ביטוח נהג צעיר
ביטוח נהג חדש
ביטוח משאית
ביטוח למונית
ביטוח רכב ליום אחד
ביטוח רכב לתקופה קצרה
ביטוח רכב לסטודנטים
למה להשוות ביטוח רכב?
איך לבחור ביטוח רכב?
השוואת מחירי ביטוח רכב

הכרת הפרמטרים המרכיבים את עלות ביטוח חובה

לעתים נראה, שהמטרה כולה היא לצאת ידי חובה, ולשלם את המחיר הזול ביותר בביטוח חובה לרכב, ו"שלא יעבדו עלינו", במיוחד אם המחיר יקר מעט מההצעה הזולה ביותר ובכל זאת מדובר על פוליסה שאינה משתנה – הסעיפים לפיצוי קבועים בה בכל חברת ביטוח על פי ההיתר והרישיון שקיבלה חברת הביטוח כדי למכור את הפוליסה מסוג זה. חיפוש ההצעה הזולה ביותר בשטח ביטוח רכב בכלל נובע מתוך הידיעה שמדובר בעולם תחרותי, בניגוד למה שהיה לפני למעלה מעשר שנים, לפני הרפורמה של ביטוח לרכב והמחיר האחיד בביטוח חובה.

פרמטרים לחישוב מחיר לביטוח חובה
יש לקחת בחשבון את המאפיינים של הרכב- ככל שיתפש כבטיחותי יותר לנסיעה כך המחיר יהיה זול יותר ולהיפך. אלו יכולים להיות דגם הרכב, שנתון, נפח מנוע וכריות האויר בו. ילקחו בחשבון גם נתונים הקשורים למאפייני הנהג – לרבות מינו, גילו, ותק רשיון הנהיגה שלו, האם היה מעורב בתביעת ביטוח בשלוש השנים האחרונות או שבאותן השנים רשיונו נשלל ממנו.

למה המחירים שונים מחברת ביטוח אחת לשנייה?
הפרמטרים לחישוב ביטוח חובה קבועים אמנם, אולם אצל כל חברת ביטוח התמחור הוא שונה לכל סעיף. השוני נובע מתוך התפישה של חברת הביטוח לגבי הסיכון שהיא לוקחת בהתקשרות עם המבוטח הזה. האם הוא יתבע אותה? על פי הסיכון שהיא תיקח, כך תתמחר את הסעיפים השונים.

איך לבחור פוליסת ביטוח חובה נכון?
נכון, הנטייה היא ללכת על ההצעה הזולה ביותר, וחשוב להבין מה המשמעות בבחירתה. ההצעה הזו יכולה להית זולה דווקא משום שהצרכן לא חוקר לעומק מה הוא מקבל, למעשה בשיטה זו הוא עלול לקבל חתול בשק. חשוב לעבור על כל הסעיפים ולהבין איך הם מתגמלים בהשוואה למחיר שתשלמו.

השוואת מחרי ביטוח רכב

כל הזכויות שמורות לקולביט - שירות השוואת מחירי ביטוח הרכב של ישראל! השירות שלנו מאפשר לך להזין את פרטי פרטי הרכב והנהגים ולקבל הצעות מחיר לרכישת ביטוח רכב ממיטב חברות הביטוח בישראל ובמחירים הוגנים ומשתלמים. את הצעות המחיר לרכישת ביטוח רכב תקבלו בתוך זמן קצר ביותר. באתר שלנו תמצאו מידע מקצועי על תחום ביטוח הרכב, ביותר גם על: ביטוח רכב, ביטוח מקיף וביטוח חובה. באתר תקבלו בנוסף תקובות לכל שאלותיכם וטיפים ממומחי ביטוח רכב.


מפת אתר | צור קשר