ביטוח רכב
צור קשר שירותיםתקנון גלריה חדשות מאמרים אודות דף הבית
ביטוח חובה
ביטוח מקיף
ביטוח צד ג´

השאר פרטים לקבלת ביטוח רכב במחיר הכי זול

ביטוח נהג צעיר
ביטוח נהג חדש
ביטוח משאית
ביטוח למונית
ביטוח רכב ליום אחד
ביטוח רכב לתקופה קצרה
ביטוח רכב לסטודנטים
למה להשוות ביטוח רכב?
איך לבחור ביטוח רכב?
השוואת מחירי ביטוח רכב

ביטוח רכב מקיף לתקופה מוגבלת

המחירים בביטוח רכב מתייחסים לתקופת ביטוח סטנדרטית שנמשכת שנה. זו התבנית שלפיה מחשבים וגוזרים את המחיר לביטוח רכב שנמשך תקופה קצרה. עבור נהגים שזקוקים ביטוח רכב לתקופה קצרה מסיבות שונות, ישנו נוהל קבוע שקבע המפקח על הביטוח שבמשרד האוצר ועל פיו מחשבים את מחיר הביטוח הזמני. באופן גורף, מדובר על סכום כסף שבאופן יחסי גבוה ב- 0.3% יותר ממה שהיה משולם לחברת הביטוח עבור כל יום שעובר (ומעל לשבוע ימים). הסיבה היא – כדאיות העסקה. הכיסויים שמוענקים למבוטחים לעומת סכום הכסף ששולם.

מדוע דווקא ביטוח לתקופה קצרה?
ישנם מבוטחים שיודעים מראש כי לא יהיה צורך בביטוח לאורך שנה שלמה, ואולי אפילו תשלום מראש על הפוליסה וביטולה לאחר זמן מה גם זה עלול להסתמן כעסקה שאינה משתלמת. המקרים הללו יכולים להיות למשל – סיום עסקת ליסינג ברכב חברה שכור, מכירתו של רכב ישן שרוצים להחליף או מעבר לחו"ל.  

שכרתי רכב. מי עושה את הביטוח?
בכל מקרה – חלה חובה לבדוק מי מבטח בעסקת השכרות רכב וליסינג, ובדרך כלל האחריות לפחות לביטוח חובה לרכב היא על המשכיר. במידה ומעוניינים להחליף את הביטוח בפוליסה זולה או אחרת ולהוסיף ביטוחי רכב לרכוש, ניתן לפנות לחברת הביטוח כדי לברר פרטים לגבי ביטוח רכב שכור.

האם לפנות לסוכן ביטוח?
סוכן ביטוח גובה תשלום עבור השירות שהוא עושה – לגיטימי וחשוב, אולם ישנם מצבים שבהם לא תמיד ישתלם להחזיק סוכן רכב למקרה זה, ביחוד אם הנהג ידוע כנהג זהיר. גם סוכן הרכב לא תמיד יעדיף לקבל פוליסת ביטוח רכב זמני משום שעבודת הניירת עלולה להיות לא מוצדקת ביחס לסכום העמלה שיקבל עבור עבודתו – זו. לכן, פניה לחברת הביטוח באופן ישיר כדי להשוות מחירים יכולה להיות המשתלמת ביותר.

השוואת מחרי ביטוח רכב

כל הזכויות שמורות לקולביט - שירות השוואת מחירי ביטוח הרכב של ישראל! השירות שלנו מאפשר לך להזין את פרטי פרטי הרכב והנהגים ולקבל הצעות מחיר לרכישת ביטוח רכב ממיטב חברות הביטוח בישראל ובמחירים הוגנים ומשתלמים. את הצעות המחיר לרכישת ביטוח רכב תקבלו בתוך זמן קצר ביותר. באתר שלנו תמצאו מידע מקצועי על תחום ביטוח הרכב, ביותר גם על: ביטוח רכב, ביטוח מקיף וביטוח חובה. באתר תקבלו בנוסף תקובות לכל שאלותיכם וטיפים ממומחי ביטוח רכב.


מפת אתר | צור קשר