ביטוח רכב
צור קשר שירותיםתקנון גלריה חדשות מאמרים אודות דף הבית
ביטוח חובה
ביטוח מקיף
ביטוח צד ג´

השאר פרטים לקבלת ביטוח רכב במחיר הכי זול

ביטוח נהג צעיר
ביטוח נהג חדש
ביטוח משאית
ביטוח למונית
ביטוח רכב ליום אחד
ביטוח רכב לתקופה קצרה
ביטוח רכב לסטודנטים
למה להשוות ביטוח רכב?
איך לבחור ביטוח רכב?
השוואת מחירי ביטוח רכב

ביטוח לרכב בדיקת מחירים

תחום הרכב הוא אחד התחומים המכבידים ביותר על התקציב החודשי של כל משפחה ממוצעת. הרבה אנשים חושבים שעם קניית רכב מסתיימות ההוצאות השונות הקשורות לרכב, מחשבה זו לא נכונה כלל, ניתן אף לומר שההוצאות השותפות לעיתים גדולות יותר מאשר ההוצאה החד פעמית של הרכב. כיום רק על ביטוח רכב משפחה ממוצעת יכולה למצוא עצמה מוציאה כמה אלפי שקלים לחודש לרכב אחד.

סוגי ביטוח
הביטוחים לרכב מתחלקים לשניים, הראשון זה ביטוח החובה והשני הביטוח המשלים. ביטוח החובה הינו ביטוח שמחויב על פי חוק במדינת ישראל. מטרתו היא לספק כיסוי כספי במקרה של תאונה עם נפגעים בגוף או בנפש. הביטוח השני הינו הביטוח המשלים, ביטוח זה נועד לספק כיסוי כספי בעבור נזק שנגרם כתוצאה מפגיעה ברכוש. ביטוח זה מתחלק לשניים. ביטוח צד ג´ וביטוח מקיף. הביטוח המקיף כשמו הוא מקיף. הוא כולל תשלום עבור נזקים שנגרמים לרכב המבוטח ולכל מעורב אחר בתאונה. ביטוח צד ג´ מכסה אך ורק מעורבים אחרים ולא את הרכב המבוטח.

מחירי הביטוח
מחירי הביטוח נקבעים על פי פרמטרים שונים. לפני מספר שנים משרד האוצר והממונה על הביטוח הסדירו את כל נושא תמחור ביטוחי החובה בחוק. כיום ישנם פרמטרים קבועים שבגינם נקבע מחיר הפוליסה. הפרמטרים הם. גיל הנהג, מינו, וותק על הכביש, סוג הרכב, עבירות תנועה, היסטורית נהיגה ועוד. כיום יש מחשבונים שונים המחשבים את המחיר המדויק של ביטוח החובה. הביטוח המקיף הינו ביטוח שפתוח יותר לתחרות וכל חברה יכולה לקבוע את המחיר הניראה לה רלבנטי בעבורו.

בחירת חברת ביטוח
חשוב להדגיש שאין חובה לעשות את הביטוח החובה יחד עם הביטוחים המשלימים באותה חברה. כיום כל אחד יכול לבחור היכן לבצע כל אחד מהביטוחים הללו. על מנת לבחור חברת ביטוח טובה יש להתייעץ עם חברים ולבצע השוואת מחירים מקיפה. חשוב שחברת הביטוח תספק מחיר הוגן אך חשוב לא פחות שהשירות יהיה איכותי ואמין. הפעלת הביטוח לרוב תגיע בעת מצוקה ועל כן חשוב עד מאוד שהמענה יהיה הטוב ביותר והמהיר ביותר.



השוואת מחרי ביטוח רכב

כל הזכויות שמורות לקולביט - שירות השוואת מחירי ביטוח הרכב של ישראל! השירות שלנו מאפשר לך להזין את פרטי פרטי הרכב והנהגים ולקבל הצעות מחיר לרכישת ביטוח רכב ממיטב חברות הביטוח בישראל ובמחירים הוגנים ומשתלמים. את הצעות המחיר לרכישת ביטוח רכב תקבלו בתוך זמן קצר ביותר. באתר שלנו תמצאו מידע מקצועי על תחום ביטוח הרכב, ביותר גם על: ביטוח רכב, ביטוח מקיף וביטוח חובה. באתר תקבלו בנוסף תקובות לכל שאלותיכם וטיפים ממומחי ביטוח רכב.


מפת אתר | צור קשר