ביטוח רכב
צור קשר שירותיםתקנון גלריה חדשות מאמרים אודות דף הבית
ביטוח חובה
ביטוח מקיף
ביטוח צד ג´

השאר פרטים לקבלת ביטוח רכב במחיר הכי זול

ביטוח נהג צעיר
ביטוח נהג חדש
ביטוח משאית
ביטוח למונית
ביטוח רכב ליום אחד
ביטוח רכב לתקופה קצרה
ביטוח רכב לסטודנטים
למה להשוות ביטוח רכב?
איך לבחור ביטוח רכב?
השוואת מחירי ביטוח רכב

ביטוח רכבים מיושנים

רכבי אספנות הם רכבים יפיפיים אשר מלמדים רבות על היסטורית כלי הרכב לאורך זמן. כיום ישנם אנשים שאוהבים להחזיק כלי רכב ישנים בעיקר משיקולי יופי ואסטטיקה. על מנת לשמור על רכב כזה ברמה טובה יש להסדיר לו ביטוח מיוחד המתאים לו. רכבי אספנות דורשים טיפול מיוחד ועל כן מגיע להם ביטוח חריג. הביטוח יהיה יקר יותר בשל אופי הטיפול ברכב.

מהו רכב אספנות ?
רכב אספנות מוגדר ככזה שיש לו לפחות 30 שנות ותק על הכביש.כמו כן רכב אספנות נדרש לאישורים מיוחדים ממשרד הרישוי וכן ממוסך המורשה להנפיק אישורי תקינות אלה. הבדל נוסף בין רכבים "רגילים" לרכבי אספנות הוא שרכבי אספנות אינם יכולים לעלות על הכביש בשעות הבוקר וכן רישיון הרכב שלהם תקף רק לתקופה של חצי שנה. מטבע הדברים רכבי אספנות הינם רכבים ישנים ועל כן הם נוסעים מעט ולאט על הכבישים, כמו כן הם נדרשים לביקורים תכופים במוסך. למרות זאת, המראה והנוסטלגיה עושים את שלהן ואנשים רבים מחזיקים רכבים כאלו.

ביטוח מומלץ
בגלל המאפיינים השונים שצוינו לעיל ביטוח לרכב אספנות צריך להיות מקיף יותר מאשר ביטוח רגיל. ההמלצה במקרים של רכבים אלו היא לבחור בביטוח מקיף שתכסה כל נזק שעלול להיגרם לרכב בין אם בגלל תאונה, שחיקה או כל נזק אחר. בקביעת מחיר הפוליסה נדרשת התיחסות לחלפים החריגים של רכבים אלו ועל כן תנאי הפוליסה לא יהיו רגילים. בשל המשמעות הרגשית שיש לכלי רכב זה על בעליו להבטיח ככל הניתן כי לרכב לא יגרם כל נזק ועל כן עליו לבטחו בביטוח הטוב ביותר.

מחיר הביטוח
על מנת למצוא ביטוח רכב במחיר אטרקטיבי יש לבצע סקר שוק מקיף הכולל מספר רב של סוכנויות ביטוח. כיום יש מועדוני אספנות שונים שדרכם ניתן לקבל הנחות שונות לפוליסות הביטוח המיוחדות של רכבים אלו. כיום כל ביטוח ניתן לעשות בעזרת האינטרנט, כל מה שיש לעשות הוא להיכנס לאחד מעשרות פורטלי הרכב ולבחור את הפרמטרים השונים הרבלנטים לביטוח. חברות הביטוח וסוכנויות הביטוח חוזרות באופן אוטומאטי לבעל הרכב על מנת להציע לו ביטוח נוח.



השוואת מחרי ביטוח רכב

כל הזכויות שמורות לקולביט - שירות השוואת מחירי ביטוח הרכב של ישראל! השירות שלנו מאפשר לך להזין את פרטי פרטי הרכב והנהגים ולקבל הצעות מחיר לרכישת ביטוח רכב ממיטב חברות הביטוח בישראל ובמחירים הוגנים ומשתלמים. את הצעות המחיר לרכישת ביטוח רכב תקבלו בתוך זמן קצר ביותר. באתר שלנו תמצאו מידע מקצועי על תחום ביטוח הרכב, ביותר גם על: ביטוח רכב, ביטוח מקיף וביטוח חובה. באתר תקבלו בנוסף תקובות לכל שאלותיכם וטיפים ממומחי ביטוח רכב.


מפת אתר | צור קשר