ביטוח רכב
צור קשר שירותיםתקנון גלריה חדשות מאמרים אודות דף הבית
ביטוח חובה
ביטוח מקיף
ביטוח צד ג´

השאר פרטים לקבלת ביטוח רכב במחיר הכי זול

ביטוח נהג צעיר
ביטוח נהג חדש
ביטוח משאית
ביטוח למונית
ביטוח רכב ליום אחד
ביטוח רכב לתקופה קצרה
ביטוח רכב לסטודנטים
למה להשוות ביטוח רכב?
איך לבחור ביטוח רכב?
השוואת מחירי ביטוח רכב

ביטוחי חובה לרכבים

כל הנהגים שבינינו ובעלי הרכבים לסוגיהם השונים  מחוייבים על פי חוק לשאת עימם ביטוח חובה בתוקף. ביטוח חובה לרכב יהיה בתוקף כאשר התאריכים המצויינים רלוונטיים ורק כאשר יש חותמת בנק על גבי התעודה.נהיגה ללא תעודה בתוקף היא עבירה פלילית.

מה מכסה ביטוח חובה לרכב
 ביטוח חובה לרכב מכסה פגיעות גוף העלולות להיגרם במקרה של תאונה.הביטוח מכסה את  נוסעי הרכב, את נהג הרכב או את הולכי הרגל שהיו מעורבים בתאונה במידה ואין רשלנות של נהג הרכב. ביטוח חובה משמעותי גם לרכב בשעת חנייה. כיסוי הביטוח כולל את כל ההוצאות הרפואיות, פיצוי בגין אובדן השתכרות עד תקרה של שלוש פעמים השכר הממוצע במשק ופיצוי בגין כאב וסבל.

מה הקריטריונים שמשפיעים על עלות ביטוח חובה לרכב
החל מינואר 2004 חל שינוי משמעותי בענף ביטוח החובה לרכב כאשר בוטל התעריף האחיד שהיה נהוג.שינוי זה הביא לירידה משמעותית בתעריפי הביטוח.תעריפי ביטוח רכב חובה נקבעים על פי הנתונים המדוייקים של כל מחזיק רכב.ישנה התייחסות לסוג הרכב כלומר רכב פרטי או מסחרי וכד´ וכמובן ישנה התייחסות להימצאות כריות אוויר ברכב. כמו כן ישנה התייחסות לגיל הנהג לוותק שנות הנהיגה ולפרמטרים נוספים. התעריפים לביטוח חובה לרכב כפופים לאישור משרד המפקח על הביטוח.

השוואת מחרי ביטוח רכב

כל הזכויות שמורות לקולביט - שירות השוואת מחירי ביטוח הרכב של ישראל! השירות שלנו מאפשר לך להזין את פרטי פרטי הרכב והנהגים ולקבל הצעות מחיר לרכישת ביטוח רכב ממיטב חברות הביטוח בישראל ובמחירים הוגנים ומשתלמים. את הצעות המחיר לרכישת ביטוח רכב תקבלו בתוך זמן קצר ביותר. באתר שלנו תמצאו מידע מקצועי על תחום ביטוח הרכב, ביותר גם על: ביטוח רכב, ביטוח מקיף וביטוח חובה. באתר תקבלו בנוסף תקובות לכל שאלותיכם וטיפים ממומחי ביטוח רכב.


מפת אתר | צור קשר