ביטוח רכב
צור קשר שירותיםתקנון גלריה חדשות מאמרים אודות דף הבית
ביטוח חובה
ביטוח מקיף
ביטוח צד ג´

השאר פרטים לקבלת ביטוח רכב במחיר הכי זול

ביטוח נהג צעיר
ביטוח נהג חדש
ביטוח משאית
ביטוח למונית
ביטוח רכב ליום אחד
ביטוח רכב לתקופה קצרה
ביטוח רכב לסטודנטים
למה להשוות ביטוח רכב?
איך לבחור ביטוח רכב?
השוואת מחירי ביטוח רכב

השתתפות עצמית בביטוח רכב

כן, אתם רוכשים פוליסת ביטוח רכב על מנת שביום מן הימים אוי תיאלצו להפעיל אותה. אמנם לא נעים להיקלע לתאונה, - אולם הנחמה היא שתוכלו לקבל פיצוי כספי עבור ההוצאות המרובות שלכם שעלולות להגיע למאות אלפי שקלים בגין התאונה. מצד שני, לא נתן לתבוע באופן חופשי על כל דבר, גם אם הינו בתוך הפוליסה לביטוח; יש לשלם בדרך כלל דמי השתתפות עצמית, שהם המחיר לפתיחת תביעת הביטוח. רוצה לקבל החזרים בגובה אלפי שקלים? כנראה שתיאלץ להפרד מכמה מאות שקלים לפני כן, או אלפים.

דמי השתתפות עצמית בפוליסה – מה זה?
ההשתתפות העצמית בפוליסה היא סכום מקסימלי מסוים שהמבוטח יאלץ לשלם לחברת הביטוח על מנת להפעיל את הפוליסה. לדוגמה אם סכום דמי ההשתתפות העצמית עומד על 900 שקלים וסכום ההחזרים עומד על 5,000 ₪ זה יכול להשתלם להפעיל את הפוליסה, אולם אם סכום ההחזר עומד על 800 שקלים בעוד ההשתתפות העצמית 900 ₪, זה לא ישתלם.

מדוע דמי השתתפות קיימים?
דמי ההשתתפות מצמצמים מקרי תביעות ביטוח רכב. כך, לא כל אחד שיש לו שריטה ברכב יחליט בקלות לפנות לחברת הביטוח שלו. כך חברת הביטוח למעשה נלחמת בין היתר גם בתופעות הונאה למיניהן. דמי ההשתתפות הללו נקבעים מראש בפוליסה, ויש אפשרות לתמרן בגובה התשלום בזמן הפעלת הפוליסה מול סכום התשלום השנתי עבור סעיף זה.

מוסך הסדר ודמי השתתפות עצמית
חברת הביטוח מפנה אל מוסכי הסדר מסוימים, כאשר הרכב מטופל שם דמי ההשתתפות העצמית יורדים. באופן זה, לכולם ישנו רווח מהטיפול הזה, אולם אותם מוסכי הסדר אינם תמיד המוסך הידוע והמוכר, זה שמכירים מקרוב את המוסכניק, ורצוי לברר גם לגבי חלפים מקוריים וזכאות לכך בפוליסה.

השוואת מחרי ביטוח רכב

כל הזכויות שמורות לקולביט - שירות השוואת מחירי ביטוח הרכב של ישראל! השירות שלנו מאפשר לך להזין את פרטי פרטי הרכב והנהגים ולקבל הצעות מחיר לרכישת ביטוח רכב ממיטב חברות הביטוח בישראל ובמחירים הוגנים ומשתלמים. את הצעות המחיר לרכישת ביטוח רכב תקבלו בתוך זמן קצר ביותר. באתר שלנו תמצאו מידע מקצועי על תחום ביטוח הרכב, ביותר גם על: ביטוח רכב, ביטוח מקיף וביטוח חובה. באתר תקבלו בנוסף תקובות לכל שאלותיכם וטיפים ממומחי ביטוח רכב.


מפת אתר | צור קשר