ביטוח רכב
צור קשר שירותיםתקנון גלריה חדשות מאמרים אודות דף הבית
ביטוח חובה
ביטוח מקיף
ביטוח צד ג´

השאר פרטים לקבלת ביטוח רכב במחיר הכי זול

ביטוח נהג צעיר
ביטוח נהג חדש
ביטוח משאית
ביטוח למונית
ביטוח רכב ליום אחד
ביטוח רכב לתקופה קצרה
ביטוח רכב לסטודנטים
למה להשוות ביטוח רכב?
איך לבחור ביטוח רכב?
השוואת מחירי ביטוח רכב

ביטוח רכב- מה זה אומר וכיצד לעבור זאת בשלום

כדי לנסוע מדי שנה ברכב משלכם, יש לשלם את הרישוי השנתי, טסט וכן ביטוח חובה. אין מנוס- זה מוכתב מלמעלה על ידי הממשלה, ונהיגה ללא ביטוח חובה נחשבת לעבירה פלילית, שיש לצידה עונשים קבועים בחוק. ביטוח חובה הוא אם כן לא רק תשלום על פיסת נייר שמוענקת מטעם חברת הביטוח, היא מעניקה גם תמורה למי שתובע באמצעותה, למרות שאפשר רק לקוות שלא להצטרך לה. ביטוח חובה – יעניק כיסוי על פגיעות גוף, ביטוח מקיף – על פגיעות רכוש, והוא כולל גם ביטוח לצד שלישי.

סוגים של ביטוח רכב
ישנם שלושה סוגים בלבד של ביטוח לרכב – אלו חובקים את כל המישורים שניתן לקבל בהם כיסוי. זה מתחיל בנזקים שנעשו לגוף של הנהג, גוף הנוסעים ברכב או גופו של הולך רגל שנקרה למקום הרכב. ישנו גם ביטוח מקיף, אשר מעניק החזרים בזמן שהרכב נפגע. שמאי יעריך את שווי ההחזרים הנדרשים לתיקון הרכב, וההחזרים ינתנו במקרה שהמבוטח נהג לפי תנאי הביטוח.

ביטוח לצד שלישי
את הביטוח לצד שלישי נוטים "לשכוח", אלא אם לא רוכשים ביטוח מקיף. זאת, משום שלוקחים אותו כמובן מאליו: הוא ממילא מצטרף באופן אוטומטי לביטוח מקיף, ואילו ישנן הרחבות בביטוח לצד שלישי, אלו נקראות הרחבות רכוש- ניתן לרכוש תוספת ביטוח לביטוח חובה או מקיף.

חלוקת ביטוח על פי סוגי נהגים
ישנו ביטוח רכב לנשים, ישנו ביטוח רכב לנהגים צעירים, לנהגים חדשים ולנהגים בגיל הזהב – כל סוג נהג שיכול להטות את הכף במחיר הביטוח הוא נהג שיקבל ביטוח רכב מותאם משלו. לפחות על פי החוק, יש לעדכן אילו ישנם נהגים קבועים ברכב שהם נהגים חדשים או צעירים על מנת לשלם את תוספת הביטוח בהתאם וגם לקבל את הכיסוי הראוי.

השוואת מחרי ביטוח רכב

כל הזכויות שמורות לקולביט - שירות השוואת מחירי ביטוח הרכב של ישראל! השירות שלנו מאפשר לך להזין את פרטי פרטי הרכב והנהגים ולקבל הצעות מחיר לרכישת ביטוח רכב ממיטב חברות הביטוח בישראל ובמחירים הוגנים ומשתלמים. את הצעות המחיר לרכישת ביטוח רכב תקבלו בתוך זמן קצר ביותר. באתר שלנו תמצאו מידע מקצועי על תחום ביטוח הרכב, ביותר גם על: ביטוח רכב, ביטוח מקיף וביטוח חובה. באתר תקבלו בנוסף תקובות לכל שאלותיכם וטיפים ממומחי ביטוח רכב.


מפת אתר | צור קשר