ביטוח רכב
צור קשר שירותיםתקנון גלריה חדשות מאמרים אודות דף הבית
ביטוח חובה
ביטוח מקיף
ביטוח צד ג´

השאר פרטים לקבלת ביטוח רכב במחיר הכי זול

ביטוח נהג צעיר
ביטוח נהג חדש
ביטוח משאית
ביטוח למונית
ביטוח רכב ליום אחד
ביטוח רכב לתקופה קצרה
ביטוח רכב לסטודנטים
למה להשוות ביטוח רכב?
איך לבחור ביטוח רכב?
השוואת מחירי ביטוח רכב

רוצים ביטוח רכב זול סעו בזהירות

שאלת השאלות הנוגעת לתחום הרכב היא כיצד להוזיל את ביטוח הרכב. ביטוח רכב מהווה את אחת ההוצאות המשמעותיות לכל משק בית ומגיע לאלפי שקלים בחודש לכל רכב. ביטוח רכב נקבע על פי מאפייני הנהג ופרמטרים נוספים. כל אלו יכולים לגרום להוזלה של מחיר הרכב בהתאם למאפיינים שנקבעו לכך. כמו כן עלות הרכב יכולה להשתנות בהתאם לגובה דמי ההשתתפות עצמית שכל אדם לוקח לעצמו.

הפרמטרים השונים שמשפיעים על עלות הרכב
ישנם מספר רב של פרמטרים שמשפיעים על עלות הביטוח ועל גובה הפרמיה החודשית. העקרון המנחה את חברות הביטוח ואת משרד התחבורה הוא תמחור הפרמיה על פי רמת הסיכון של הרכב על הכביש. כיום הפרמטרים העיקריים המשפיעים על עלות הרכב הם גיל הנהג, הסטוריית הנהיגה של הנהג, גיל הרכב, מין הנהג ועוד.

סוגי הביטוח הקיימים
כיום יש שני סוגי ביטוח עיקריים ביטוח החובה והביטוחים המשלימים. ביטוח החובה כשמו הוא חובה. כל רכב מחויב על פי חוק בביטוח חובה וזאת על מנת לעלות על כבישי מדינת ישראל, נהיגה ללא ביטוח זה היא עבירה פלילית. הביטוחים המשלימים נועדו לכסות עלויות בעבור פגיעה ברכוש בעוד ביטוחי החובה מכסים עלויות בעבור פגיעה בנפש.

היכן לרכוש ביטוח וכיצד?
כפי שהוזכר לעיל ביטוח חובה הוא מחויב על פי חוק ומחירו נקבע על פי חוקים ברורים של הממונה על הביטוח. מחירי הביטוחים המשלימים לעומת זאת משתנים בין חברה לחברה. כיום יש פורטלים רבים שמאפשרים לבצע השוואת מחירים בין חברות הביטוח השונות. כל מה שיש לעשות זה להשאיר את הפרטים וחברת הביטוח חוזרת אל הלקוח בהצעה אטרקטיבית. ביטוח ניתן לרכוש דרך חברות ביטוח או דרך סוכני בטוח כאשר לכל אחד יש את היתרונות והחסרונות שלו.



השוואת מחרי ביטוח רכב

כל הזכויות שמורות לקולביט - שירות השוואת מחירי ביטוח הרכב של ישראל! השירות שלנו מאפשר לך להזין את פרטי פרטי הרכב והנהגים ולקבל הצעות מחיר לרכישת ביטוח רכב ממיטב חברות הביטוח בישראל ובמחירים הוגנים ומשתלמים. את הצעות המחיר לרכישת ביטוח רכב תקבלו בתוך זמן קצר ביותר. באתר שלנו תמצאו מידע מקצועי על תחום ביטוח הרכב, ביותר גם על: ביטוח רכב, ביטוח מקיף וביטוח חובה. באתר תקבלו בנוסף תקובות לכל שאלותיכם וטיפים ממומחי ביטוח רכב.


מפת אתר | צור קשר