ביטוח רכב
צור קשר שירותיםתקנון גלריה חדשות מאמרים אודות דף הבית
ביטוח חובה
ביטוח מקיף
ביטוח צד ג´

השאר פרטים לקבלת ביטוח רכב במחיר הכי זול

ביטוח נהג צעיר
ביטוח נהג חדש
ביטוח משאית
ביטוח למונית
ביטוח רכב ליום אחד
ביטוח רכב לתקופה קצרה
ביטוח רכב לסטודנטים
למה להשוות ביטוח רכב?
איך לבחור ביטוח רכב?
השוואת מחירי ביטוח רכב

החיפוש אחר ביטוח רכב זול

"ביטוח רכב זול" - האם יש כזו חיה? רבים מחפשים קיצורי דרך או קומבינה כדי להפחית את מה שהם משלמים, בין אם באורח קבע ובין אם אלו הוצאות חד פעמיות גדולות. בביטוח רכב, אין מבחינים בין איפה ואיפה, ופשוט הולכים לפי מידת החוק; מי שבבעלותו רכב מחויב לעשות ביטוח חובה – בין אם זו טרנטה משנת 1960 ובין אם זהו רכב ש"נולד" ממש בימים האחרונים ויובא לארץ. החוק מחייב את כל בעלי הרכב המנועי שעונים לתקנות לעשות ביטוח חובה, לפחות. ומה לגבי המחיר? אותו דווקא ניתן לבחור.

ביטוח חובה זול
אם מתחילים במציאת ביטוח חובה זול לרכב, כדאי להקדיש לזאת תשומת לב נפרדת – ולהתעניין במחירי המחירון של ביטוח חובה לרכב. הלוא המחירון שישנו באינטרנט מטעם משרד האוצר, הוא אותו מחירון שמשתמשים בו הנציגים מטעם חברות הביטוח. מצד שני ישנו היצע של כמה וכמה חברות ביטוח, והמחירים נעים בטווח של מאות שקלים. אז מה לבחור? צריך לבחון כל ביטוח לעומק.

מה מכיל ביטוח חובה?
ביטוח חובה מכיל את אותם הסעיפים בדיוק בין פוליסת ביטוח חובה אחת לשניה. ההבדל במחירים נוצר מתוך תפישת חברת הביטוח את הלקוח; האם הלקוח הזה מתעתד לתבוע את חברת הביטוח בשנה הקרובה? לא נותר, אלא להשען על הסטטיסטיקות שכל חברה עושה בנפרד.

מה לגבי ביטוח מקיף?
הביטוח המקיף מוצע לכל אחד ואחת שנוהגים ברכב, ואינם מבוטחים בביטוח המקיף. מספיקה פוליסה אחת לכל הנהגים הקבועים ברכב, ולכן אם מעוניינים לעדכן את חברת הביטוח באשר לתוספת נהג קבוע נוסף, חשוב רק לוודא שאותו פרופיל של נהג יהיה כלול בתוך הפוליסה, כמו לדוגמה – ביטוח נהג חדש או נהג צעיר.

השוואת מחרי ביטוח רכב

כל הזכויות שמורות לקולביט - שירות השוואת מחירי ביטוח הרכב של ישראל! השירות שלנו מאפשר לך להזין את פרטי פרטי הרכב והנהגים ולקבל הצעות מחיר לרכישת ביטוח רכב ממיטב חברות הביטוח בישראל ובמחירים הוגנים ומשתלמים. את הצעות המחיר לרכישת ביטוח רכב תקבלו בתוך זמן קצר ביותר. באתר שלנו תמצאו מידע מקצועי על תחום ביטוח הרכב, ביותר גם על: ביטוח רכב, ביטוח מקיף וביטוח חובה. באתר תקבלו בנוסף תקובות לכל שאלותיכם וטיפים ממומחי ביטוח רכב.


מפת אתר | צור קשר