ביטוח רכב
צור קשר שירותיםתקנון גלריה חדשות מאמרים אודות דף הבית
ביטוח חובה
ביטוח מקיף
ביטוח צד ג´

השאר פרטים לקבלת ביטוח רכב במחיר הכי זול

ביטוח נהג צעיר
ביטוח נהג חדש
ביטוח משאית
ביטוח למונית
ביטוח רכב ליום אחד
ביטוח רכב לתקופה קצרה
ביטוח רכב לסטודנטים
למה להשוות ביטוח רכב?
איך לבחור ביטוח רכב?
השוואת מחירי ביטוח רכב

ביטול השתתפות עצמית בביטוח המקיף לרכב

 הביטוח המקיף הוא ביטוח משלים, ולא כל הנהגים משתמשים בו, אם כי רובם המוחלט. יש בו יתרון ועקרון לפיו הוא פועל: במידה והרכב עבר נזק כל שהוא ולא משנה מי הגורם לעניין, יהיה פיצוי מחברת הביטוח, מה שיכול להקל על ההוצאות הכספיות הבלתי צפויות כתוצאה מכך. מוענקים שירותים שונים שמסייעים, בנוסף לכיסוי הנזקים הכספיים, לתקן את הרכב, לשמור על שגרת הפעילות של הנהג תוך המצאת רכב חלופי, או לגרור את הרכב למוסך הרצוי הקרוב. כל אותם השירותים הללו, במידה ומפעילים אותם, דורשים דמי השתתפות עצמית.

מה הם דמי השתתפות עצמית בפוליסת ביטוח רכב?
דמי השתתפות עצמית נועדו לצמצם את מקרי תביעות הביטוח של המבוטחים שפונים כדי לממש את התנאים בפוליסה. דמי ההשתתפות מרתיעים את הפונים לחברה וגורמים להם לחשוב פעמיים באשר לשיקולי כדאיות. במידה ודמי ההשתתפות הם למשל 1,000 שקלים בפוליסה, רק נזק שהוא מעל ל- 1,000 שקלים ככל היותר הוא זה שישתלם למבוטחים.

איך אפשר לבטל את דמי ההשתתפות העצמית?
ביטול דמי ההשתתפות העצמית בביטוח רכב יתכן, אם בזמן חידוש ביטוח רכב מבקשים מול נציג חברת הביטוח לאפס את דמי ההשתתפות העצמית בביטוח, בתמורה לתשלום נוסף על מחיר הפוליסה. ביטול דמי השתתפות אלו יכולה להיות כלכלית ויעילה אילו צופים כי יש סיכוי גבוה למבוטח להשתמש בפוליסה בשנה הקרובה.

להוזיל את דמי ביטוח רכב
ניתן להוזיל את דמי הביטוח לרכב אילו מעלים את דמי ההשתתפות העצמית בזמן שמפעילים את הביטוח, כלומר – יש לדאוג לתנאי זה עם החתימה על הפוליסה, לשלם אמנם פחות על הפוליסה השנתית אולם אילו מחליטים לפנות לחברת הביטוח ולתבוע אותה בתביעת ביטוח מקיף, זה ישתלם רק לתביעות בסכומים גבוהים.

השוואת מחרי ביטוח רכב

כל הזכויות שמורות לקולביט - שירות השוואת מחירי ביטוח הרכב של ישראל! השירות שלנו מאפשר לך להזין את פרטי פרטי הרכב והנהגים ולקבל הצעות מחיר לרכישת ביטוח רכב ממיטב חברות הביטוח בישראל ובמחירים הוגנים ומשתלמים. את הצעות המחיר לרכישת ביטוח רכב תקבלו בתוך זמן קצר ביותר. באתר שלנו תמצאו מידע מקצועי על תחום ביטוח הרכב, ביותר גם על: ביטוח רכב, ביטוח מקיף וביטוח חובה. באתר תקבלו בנוסף תקובות לכל שאלותיכם וטיפים ממומחי ביטוח רכב.


מפת אתר | צור קשר