ביטוח רכב
צור קשר שירותיםתקנון גלריה חדשות מאמרים אודות דף הבית
ביטוח חובה
ביטוח מקיף
ביטוח צד ג´

השאר פרטים לקבלת ביטוח רכב במחיר הכי זול

ביטוח נהג צעיר
ביטוח נהג חדש
ביטוח משאית
ביטוח למונית
ביטוח רכב ליום אחד
ביטוח רכב לתקופה קצרה
ביטוח רכב לסטודנטים
למה להשוות ביטוח רכב?
איך לבחור ביטוח רכב?
השוואת מחירי ביטוח רכב

הביטוח שאתם עושים לרכב שלכם

הרכב שלכם יכול להיות כבר מבוטח בביטוח החובה שאתם חייבים לעשות, אולם את הביטוח המקיף עוד לא עשיתם וזה מחייב מכם מחשבה – האם זה כדאי בכלל? מה אתם מקבלים מזה? היכן לעשות את הביטוח? התשובה נמצאת בנתונים שעל פני השטח; ראשית, אין לדעת מתי תזדקקו לזה. הביטוח הזה אינו יכול לפצות על סעיפים שהוספו בדיעבד וחשוב שהביטוח יהיה בתוקף בזמן הליך הפעלת ביטוח הרכב במקרה של תאונה. שנית, הביטוח עשוי להעניק החזרים בגובה של מאות אחוזים יותר מההשקעה, כלומר – יחסוך לכם הוצאות גבוהות אילו תיקלעו למקרה ביטוח.

איפה למצוא את חברת הביטוח שלכם?
האינטרנט הוא הים הגדול של המידע, ממנו אתם אמורים לשלות את הדג השמן ביותר; זה שיביא לכם יותר הטבות ושירותים בעוד אתם משלמים כמה שפחות עבור הביטוח. בביטוח ישנן כמה שכבות הגנה כשבכל אחת מהן חובה לדעת ממה מורכב ביטוח הרכב שלכם. יש לקחת כל סוג של ביטוח רכב בנפרד, ולהשוות אותו עם שאר החברות.

תוכלו להשיג מחיר טוב בביטוח
המחירים הם תחרותיים ומשתנים בכל חברת ביטוח, במיוחד כשמדובר בביטוח מקיף. הביטוח המקיף בנוי מסעיפים שחייבים להיות בו לפי תקנות הביטוח, ונוספים אליו סעיפים סטנדרטיים נוספים בתשלום כמו למשל שירותי גרירה וחילוץ מסובסדים במחיר מצחיק ביחס למה שהם עולים ללא מסגרת הביטוח.

איך להשוות מחירים?
השוואת מחירי הביטוח היא מחויבת המציאות. מי שקונה חבילת ביטוח רכב מבלי להשוות מחירים או לדעת מה בדיוק חבילה כוללת ולמה היא עדיפה מחברות הביטוח האחרות, קונה קרוב לודאי "חתול בשק". אפשר להעניק את התענוג לסוכן הביטוח שיבחר את הפוליסה המתאימה, ואפשר לבחור זאת לבד תוך חיסכון בעמלות סוכן הביטוח.

השוואת מחרי ביטוח רכב

כל הזכויות שמורות לקולביט - שירות השוואת מחירי ביטוח הרכב של ישראל! השירות שלנו מאפשר לך להזין את פרטי פרטי הרכב והנהגים ולקבל הצעות מחיר לרכישת ביטוח רכב ממיטב חברות הביטוח בישראל ובמחירים הוגנים ומשתלמים. את הצעות המחיר לרכישת ביטוח רכב תקבלו בתוך זמן קצר ביותר. באתר שלנו תמצאו מידע מקצועי על תחום ביטוח הרכב, ביותר גם על: ביטוח רכב, ביטוח מקיף וביטוח חובה. באתר תקבלו בנוסף תקובות לכל שאלותיכם וטיפים ממומחי ביטוח רכב.


מפת אתר | צור קשר