ביטוח רכב
צור קשר שירותיםתקנון גלריה חדשות מאמרים אודות דף הבית
ביטוח חובה
ביטוח מקיף
ביטוח צד ג´

השאר פרטים לקבלת ביטוח רכב במחיר הכי זול

ביטוח נהג צעיר
ביטוח נהג חדש
ביטוח משאית
ביטוח למונית
ביטוח רכב ליום אחד
ביטוח רכב לתקופה קצרה
ביטוח רכב לסטודנטים
למה להשוות ביטוח רכב?
איך לבחור ביטוח רכב?
השוואת מחירי ביטוח רכב

נהיגה ללא ביטוח חובה

חשיבות של ביטוח חובה
על פי חוק במדינת ישראל, אין לעלות רכבים פרטיים, רכבים מסחריים או אופנועים ללא שנעשה להם ביטוח רכב חובה. מטרתו של ביטוח חובה לרכב הינה לכסות על הוצאות רפואיות עבור הפגיעות של הנהג והנוסעים שנמצאו בתוך הרכב של כלל הרכבים שהיו מעורבים בתאונה. זאת, ללא חשיבות מי הנהג האשם בתאונה. משטרת ישראל אוכפת חוק ביטוח חובה באמצעות בדיקת רשיונות רכב ומסמכי ביטוח על הנהגים על הכביש.

נהיגה ללא ביטוח חובה
במקרה בו השוטר עוצר נהג שנוהג ללא ביטוח חובה לרכב אין בדרך כלל שלילת רשיון במקום. הפרוצדורה המקובלת מתחילה לרוב על ידי זימון למשפט. במהלך הדיון בבית המשפט, השופט עשוי לשקול את הפסילת הרישיון בפועל לחיוב. במידה ולנהג קיימות הרשאות קודמות בתחום התעבורה, הסיכוים שלו לקבל פסילה גדלים. לעיתים, אם מדובר בחיילים או סטודנטים, ניתן לקבל הצעת ביטוח חובה מוזלת.

תאונה ללא ביטוח חובה
במקרה של תאונת דרכים עם נפגעים כשהרכב לא מבוטח בביטוח חובה, המדינה היא זו שמפצה את הנפגעים. קרן לפיצועי נפגעי תאונות דרכים בשם "קרנית" דואגת לפיצוים כספים עבור נוסעים ברכב ועוברי אורח שנפגעו. במקרים של תאונות דרכים בהם נפגע הנהג, הוא אינו רשאי לקבל פיצוים מהקרן וזאת על מנת לדרבן את הנהגים לבטח את רכביהם בביטוח חובה.

עבירה כלכלית
החוק במדינת ישראל מתייחס אל העבירה של אי ביטוח הרכב על ידי ביטוח חובה כאל עבירה כלכלית ולא עבירת תעבורה. על כן, בדרך כלל השופטים נוהגים להטיל על הנהגים שזומנו לדיון בבית המשפט כנסות כספיים כבדים במקום מתן שלילת רשיון נהיגה בפועל.

השוואת מחרי ביטוח רכב

כל הזכויות שמורות לקולביט - שירות השוואת מחירי ביטוח הרכב של ישראל! השירות שלנו מאפשר לך להזין את פרטי פרטי הרכב והנהגים ולקבל הצעות מחיר לרכישת ביטוח רכב ממיטב חברות הביטוח בישראל ובמחירים הוגנים ומשתלמים. את הצעות המחיר לרכישת ביטוח רכב תקבלו בתוך זמן קצר ביותר. באתר שלנו תמצאו מידע מקצועי על תחום ביטוח הרכב, ביותר גם על: ביטוח רכב, ביטוח מקיף וביטוח חובה. באתר תקבלו בנוסף תקובות לכל שאלותיכם וטיפים ממומחי ביטוח רכב.


מפת אתר | צור קשר