ביטוח רכב
צור קשר שירותיםתקנון גלריה חדשות מאמרים אודות דף הבית
ביטוח חובה
ביטוח מקיף
ביטוח צד ג´

השאר פרטים לקבלת ביטוח רכב במחיר הכי זול

ביטוח נהג צעיר
ביטוח נהג חדש
ביטוח משאית
ביטוח למונית
ביטוח רכב ליום אחד
ביטוח רכב לתקופה קצרה
ביטוח רכב לסטודנטים
למה להשוות ביטוח רכב?
איך לבחור ביטוח רכב?
השוואת מחירי ביטוח רכב

ביטוח רכב לרכב חשמלי

בשנתיים שלוש האחרונות ניתן לראות יותר ויותר רכבים חשמליים שמשייטים להם ברחובות העיר. רוב הרכבים הללו הם אופניים חשמליות, קורקינטיים חשמליים, קלנועיות ועוד. מכוניות היברידיות שפועלות על חשמל ודלק לא נכנסות תחת קטגוריה זו, רכבים היברידים אלו נכנסו חזק מאוד לשוק בשנים האחרונות בשל הקלות מס שונות והחיסכון הרב בדלק. כיום ניתן לבטח רכבים חשמליים בסוגים שונים של ביטוחים.

מעמדם של הרכבים החשמליים
רכבים אלו הקורקינט החשמלי והאופניים החשמליים יכולים להגיע למהירויות של 15 קמ"ש ומדובר למעשה לכלי רכב שמאושר על ידי משרד התחבורה למרות מספר סייגים שונים. משנת 2004 ניתן ליסוע על כלי רכב חשמליים ללא רישיון נהיגה כל זאת בתנאי שהרכב לא עובר את מהירות ה12 קמ"ש. בשנה הקרובה אמורה להתקבל החלטה מסודרת יותר בנוגע למעמדם הביטוחי של רכבים אלו.

מה לגבי ביטוח?
כיום אין חובה לביטוח על רכבים חשמליים אלו, לפחות עד שלא יסדיר זאת החוק בצורה מסודרת. ישנן חברות ביטוח שכן מסכימות לבטח את כלי הרכב. בדרך כלל הביטוח יקר יחסית והסיבה היא קלות הגניבה, ומחירם היקר של רכבים אלו. למרות זאת כלי רכב אלו הם רכבים מסוכנים עד מאוד שעלולים לסכן את הנהג ואת עוברי האורח על כן יש לשקול רכישת ביטוח זה.

היכן לעשות את הביטוח ?
כיום יש מעט מאוד חברות שמתמחות בביטוח לכלי רכב חשמלי ועל כן המבחר אינו רב מידי. ניראה שבשנה הקרובה החלטות בנוגע לתחום זה יקבעו על ידי משרד התחבורה. לבינתיים לכל מי שיש ברשותו כלי רכב חשמלי מומלץ לעשות סקר שוק ולבחון היכן ניתן לרכוש ביטוח במחיר הטוב ביותר. ביטוחים אלו יכולים להתגלות כמועילים עד מאוד ברגע האמת ועל כן אין להזניח בחשיבותם.




השוואת מחרי ביטוח רכב

כל הזכויות שמורות לקולביט - שירות השוואת מחירי ביטוח הרכב של ישראל! השירות שלנו מאפשר לך להזין את פרטי פרטי הרכב והנהגים ולקבל הצעות מחיר לרכישת ביטוח רכב ממיטב חברות הביטוח בישראל ובמחירים הוגנים ומשתלמים. את הצעות המחיר לרכישת ביטוח רכב תקבלו בתוך זמן קצר ביותר. באתר שלנו תמצאו מידע מקצועי על תחום ביטוח הרכב, ביותר גם על: ביטוח רכב, ביטוח מקיף וביטוח חובה. באתר תקבלו בנוסף תקובות לכל שאלותיכם וטיפים ממומחי ביטוח רכב.


מפת אתר | צור קשר