ביטוח רכב
צור קשר שירותיםתקנון גלריה חדשות מאמרים אודות דף הבית
ביטוח חובה
ביטוח מקיף
ביטוח צד ג´

השאר פרטים לקבלת ביטוח רכב במחיר הכי זול

ביטוח נהג צעיר
ביטוח נהג חדש
ביטוח משאית
ביטוח למונית
ביטוח רכב ליום אחד
ביטוח רכב לתקופה קצרה
ביטוח רכב לסטודנטים
למה להשוות ביטוח רכב?
איך לבחור ביטוח רכב?
השוואת מחירי ביטוח רכב

ביטוח רכב על רגל אחת

ביטוח רכב הוא אחד מהביטוחים המשמעותיים ביותר שקיימים. כולם לוקחים ברצינות את ביטוח הרכב אך בודדים הם אלו שאכן קוראים את הפוליסה עצמה ולרוב אף אחד אינו באמת מבין את הסעיפים השונים. לכולם מספיקה הידיעה שבמקרה של תאונה הביטוח מכסה את המבוטח אך מעטים יודעים למעשה מה אומר אותו כיסוי.

הכרת עולם הביטוח
מרבית האנשים שקונים מוצר חדש רוצים להכירו על בוריו, ככה אמור להיות גם כאשר רוכשים ביטוח לרכב. לא חייבים לפנות וללמוד את כל עולם הביטוח אבל חשוב מאוד להבין את הסעיפים ותתי הסעיפים השונים שעבורם אנו משלמים סכום נכבד של כסף כל חודש בחודשו. חשוב להבין על פי מה נקבעים מחירי הביטוח רכב, מה המשמעויות של הפרמרים, כיצד ניתן לצמצם עלויות ומה עושים כאשר יש להשתמש בביטוח. נקודות אלו חשובות לא רק במקרה של תאונה אלא גם לפני רכישת הביטוח.

ביטוח החובה
ביטוח החובה כשמו הוא, חובה. ביטוח זה מחויב על פי חוקי מדינת ישראל ונסיעה ללא הביטוח מהווה עבירה פלילית לכל דבר. הביטוח נועד לכסות מפני נזקי גוף ונפש נעלולים להיגרם כתוצאה מתאונה. הוא מכסה את יושבי הרכב ומעורבים אחרים. הביטוח נועד לכסות את הפינוי, אשפוז, טיפולים רפואים, טיפולים משלימים, ימי מחלה וכדומה. מי שאינו מבוטח בביטוח זה יכול למצוא עצמו בצרה רצינית.

ביטוחים משלימים
מלבד הביטוח החובה קיימים בשוק ביטוחים משלימים שנועדו לספק כיסוי במקרה של פגיעה ברכוש. הביטוח הראשון הוא ביטוח צד שלישי. ביטוח זה נועד לכסות מפני כל פגיעה ברכוש שנגרמת לצד שלישי המעורב בתאונה. לרוב זה מומלץ לאנשים בעלי רכב ישן או זול. הביטוח השני הינו ביטוח מקיף, אותו מרבית האוכלוסיה רוכשת. ביטוח זה מכסה בפני כל נזק בין אם זה לרכב המבוטח או לרכבים אחרים. כמו כן, ביטוח זה נועד לכסות מפני גניבות, אסונות טבע וכל פגע אחר שעלול להיות לרכב.

השוואת מחרי ביטוח רכב

כל הזכויות שמורות לקולביט - שירות השוואת מחירי ביטוח הרכב של ישראל! השירות שלנו מאפשר לך להזין את פרטי פרטי הרכב והנהגים ולקבל הצעות מחיר לרכישת ביטוח רכב ממיטב חברות הביטוח בישראל ובמחירים הוגנים ומשתלמים. את הצעות המחיר לרכישת ביטוח רכב תקבלו בתוך זמן קצר ביותר. באתר שלנו תמצאו מידע מקצועי על תחום ביטוח הרכב, ביותר גם על: ביטוח רכב, ביטוח מקיף וביטוח חובה. באתר תקבלו בנוסף תקובות לכל שאלותיכם וטיפים ממומחי ביטוח רכב.


מפת אתר | צור קשר