ביטוח רכב
צור קשר שירותיםתקנון גלריה חדשות מאמרים אודות דף הבית
ביטוח חובה
ביטוח מקיף
ביטוח צד ג´

השאר פרטים לקבלת ביטוח רכב במחיר הכי זול

ביטוח נהג צעיר
ביטוח נהג חדש
ביטוח משאית
ביטוח למונית
ביטוח רכב ליום אחד
ביטוח רכב לתקופה קצרה
ביטוח רכב לסטודנטים
למה להשוות ביטוח רכב?
איך לבחור ביטוח רכב?
השוואת מחירי ביטוח רכב

ביטוח רכב מההתחלה ועד הסוף

 המוצר הביטוחי "ביטוח רכב" מפורק לשלוש פוליסות: ביטוח חובה, ביטוח מקיף וביטוח צד ג´. ביטוח רכב אינו רק זכות של בעלי הרכבים לקבל כיסויים כספיים בבוא הזמן, אלא מחויב לפי החוק, לפחות ביטוח חובה. עשיית ביטוח חובה אינה רק מאפשרת פיצוי למי שיש לו פגיעות גוף עקב תאונת דרכים, אלא שהוא מחויב החוק. המשמעות היא למעשה, שמי שנתפס בנהיגה ללא ביטוח חובה למעשה עובר עבירה פלילית, אשר כרוכות בה סנקציות שונות, לרבות שלילת רישיון וקנס מרתיע. שאר הביטוחים אלו ביטוחי רכוש אשר מקנים בעיקר יתרון למי שמשתמש בהם.

הנהיגה עם ביטוח – חובה!
התוכן של פוליסת ביטוח חובה יהיה קבוע, אולם המחירים ישתנו. למעשה, לא ניתן להתמקח על המחיר – אלו מחירים אחידים בכל חברת ביטוח, אולם בין החברות ניתן להשוות מחירים ולמצוא מהו המחיר הזול ביותר שיוצע למבוטחים. הסיבה לשוני בין המחירים – איך שחברת הביטוח תופשת את הלקוח ועל פי סטטיסטיקות שהיא מבצעת אחת לתקופה. אם הלקוח צפוי לתבוע את הביטוח בסיכויים גבוהים בשנה הקרובה, תעלה לו את המחיר.

ביטוח מקיף – חשוב שיהיה שקיף!
בביטוח מקיף, יש  לא מעט סעיפים – חלקם בסיסיים וחלקם הם תוספות ביטוח שמעניקות יותר כיסויים בהחזרים משתנים. עבור מבוטחים רבים, השורה התחתונה – כלומר המחיר – היא אשר קובעת את תכלית הפוליסה לביטוח ששומר על הרכוש, והביטוח הזול יותר – זוכה. בפועל, זוהי חובתו של המבוטח לעקוב אחר החוזה עליו הוא חותם, ולהבין כמה הוא ישלם ועל אילו כיסויים. זוהי גם חובת חברת הביטוח לשקף את הניואנסים שבפוליסה.

ביטוח לצד שלישי – אפילו שהוא וירטואלי
"צד שלישי " יכול להיות כל גורם אחר מהמבוטח או מחברת הביטוח שתובע את המבוטח על נזק שהרכב שלו עשה. היות והביטוח הסטנדרטי מגיע באופן אוטומטי בתוך הפוליסה לביטוח מקיף, אפשר לוותר עליו ולשאול כמה עולה ביטוח לרכב שהוא מקיף וללא צד ג´. לגבי הביטוח לצד שלישי, אפשר להשוות מחירים בנפרד לכך בין חברות הביטוח ולקבל מוצר מותאם.

השוואת מחרי ביטוח רכב

כל הזכויות שמורות לקולביט - שירות השוואת מחירי ביטוח הרכב של ישראל! השירות שלנו מאפשר לך להזין את פרטי פרטי הרכב והנהגים ולקבל הצעות מחיר לרכישת ביטוח רכב ממיטב חברות הביטוח בישראל ובמחירים הוגנים ומשתלמים. את הצעות המחיר לרכישת ביטוח רכב תקבלו בתוך זמן קצר ביותר. באתר שלנו תמצאו מידע מקצועי על תחום ביטוח הרכב, ביותר גם על: ביטוח רכב, ביטוח מקיף וביטוח חובה. באתר תקבלו בנוסף תקובות לכל שאלותיכם וטיפים ממומחי ביטוח רכב.


מפת אתר | צור קשר