ביטוח רכב
צור קשר שירותיםתקנון גלריה חדשות מאמרים אודות דף הבית
ביטוח חובה
ביטוח מקיף
ביטוח צד ג´

השאר פרטים לקבלת ביטוח רכב במחיר הכי זול

ביטוח נהג צעיר
ביטוח נהג חדש
ביטוח משאית
ביטוח למונית
ביטוח רכב ליום אחד
ביטוח רכב לתקופה קצרה
ביטוח רכב לסטודנטים
למה להשוות ביטוח רכב?
איך לבחור ביטוח רכב?
השוואת מחירי ביטוח רכב

ביטוח מקיף לרכב משפחתי

נסיעה ברכב וקניית רכב חדש אינה מסתכמת בהוצאה חד פעמית עבור הרכב אלא כמובן שישנם אין ספור הוצאות שונות ומשונות. אחת מההוצאות החשובות ביותר עבור רכב היא ההוצאה עבור הביטוח. כיום ישנם שני סוגי ביטוח רכב הראשון ביטוח חובה והשני ביטוח משלים. על פי החוק במדינת ישראל כל רכב שעולה על כבישי המדינה מחויב ברכישת ביטוח חובה, לעומת זאת הביטוחים המשלימים אינם מחויבים על ידי החוק אך יש לשקול את רכישתם בקפידה.

הביטוח החובה
כפי שהוזכר לעיל, ביטוח החובה כשמו הוא, חובה. ללא ביטוח זה לא ניתן ליסוע ברחבי המדינה ומי שעולה על הרכב מסתכן בעבירה פלילית שעונשה בצידה. ביטוח החובה נועד לכסות עלויות שנגרמות בכתוצאה מפגיעה בנפש או ברכוש. הביטוח מכסה את הפינוי, טיפול ראשוני, אשפוז, ביקור אצל רופא מומחה, רפואה משלימה ועוד. ללא ביטוח זה אדם מסתכן מאוד הן מבחינה כלכלית והן מבחינה רפואית בריאותית.

הביטוחים המשלימים
הביטוחים המשלימים שונים בצורה משמעותית מביטוח החובה. ביטוחים אלו אינן מחויבים על פי חוק אך הם מומלצים עד מאוד. ביטוחים אלו נחלקים לשניים, ביטוח מקיף וביטוח צד ג´. ביטוח צד ג´ נועד לכסות מפני פגיעה ברכוש שנגרמה לרכב או לרכוש שמעורב בתאונה למעט הרכב המבוטח. הביטוח המקיף לעומת זאת, נועד לכסות על כל עלות שנגרמת כתוצאה מנזק לרכוש הן של הרכב המבוטח או של מעורב אחר בתאונה. כמו כן ביטוח זה מכסה בפני גניבות, פריצות ואסונות טבע.

התשלום עבור הביטוח
מחירי ביטוח רכב נקבעים על פי פרמטרים שונים כמו גיל הנהג, מינו, ותק על הכביש ועוד. כיום ישנה תחרות עזה בין חברות הביטוח ועל כן מומלץ לבצע סקר שוק מקיף לפני רכישת ביטוח. ישנם הבדלים מהותיים במחירי הביטוח בין חברות הביטוח השונות. יש כאלו שמציעות מבצעים לפלח מסוים של הנהגים, יש כאלו שנותנות שרותים נוספים באותה עלות ועוד. לסיכום, תחום הביטוח הוא תחום תחרותי עד מאוד. יש לבצע סקר שוק לפני רכישת ביטוח.



השוואת מחרי ביטוח רכב

כל הזכויות שמורות לקולביט - שירות השוואת מחירי ביטוח הרכב של ישראל! השירות שלנו מאפשר לך להזין את פרטי פרטי הרכב והנהגים ולקבל הצעות מחיר לרכישת ביטוח רכב ממיטב חברות הביטוח בישראל ובמחירים הוגנים ומשתלמים. את הצעות המחיר לרכישת ביטוח רכב תקבלו בתוך זמן קצר ביותר. באתר שלנו תמצאו מידע מקצועי על תחום ביטוח הרכב, ביותר גם על: ביטוח רכב, ביטוח מקיף וביטוח חובה. באתר תקבלו בנוסף תקובות לכל שאלותיכם וטיפים ממומחי ביטוח רכב.


מפת אתר | צור קשר