ביטוח רכב
צור קשר שירותיםתקנון גלריה חדשות מאמרים אודות דף הבית
ביטוח חובה
ביטוח מקיף
ביטוח צד ג´

השאר פרטים לקבלת ביטוח רכב במחיר הכי זול

ביטוח נהג צעיר
ביטוח נהג חדש
ביטוח משאית
ביטוח למונית
ביטוח רכב ליום אחד
ביטוח רכב לתקופה קצרה
ביטוח רכב לסטודנטים
למה להשוות ביטוח רכב?
איך לבחור ביטוח רכב?
השוואת מחירי ביטוח רכב

ביטוח רכב מקיף הכי זול

על הביטוח המקיף אין צורך לוותר. ויתורים לבסוף עלולים לעלות ביוקר, ואפילו לא רק מהבחינה הכלכלית. כשישנה אפשרות למנוע הוצאות מיותרות – אפילו בתשלום מראש של כמה אלפי שקלים הפרוסים לתשלומים בשנה, העסקה משתלמת ביותר. המחיר של הביטוח המקיף הוא היקר ביותר מבין טרילוגיית ביטוחי הרכב, ואינו מחויב על פי חוק, אולם הוא בהחלט מחויב המציאות, היות והסטטיסטיקה מראה שרכבים נפגעים מדי יום ונקלעים לתאונת דרכים לפחות אחת לארבע שנים. כדי לא להוציא הוצאות של אלפי ועשרות אלפי שקלים לתיקון הרכב, רצוי לדאוג מבעוד מועד לפוליסת ביטוח מקיף.

איך יודעים שבאמת קיבלנו את הביטוח הזול?
את הביטוח הזול יודעים שמקבלים רק אחרי שמשווים מחירים לביטוח הרכב המקיף, ומבינים מהי התמונה של המחיר הממוצע בביטוח מקיף. המחיר הממוצע יכול להיות המחיר הטוב ביותר לפוליסה זו, למרות שאין לרכוש חתול בשק – חשוב מאוד לברר על מה משלמים, משום שניתן לקבל תמיד יותר בהתאם למחיר.

לקבל תנאים נוחים במסגרת הנחות
אנשי קבע או מי שמשתייך לקולקטיב מסוים יכול תמיד לדרוש הנחות בביטוח רכב. אפילו אנשים שרוכשים רכב מחברת ליסינג לדוגמה מקבלים חודש – חודשיים חינם את הביטוח. ביטוח רכב לאנשי קבע הוא בדרך כלל הגרסה הסטנדרטית של ביטוח בסיסי, וניתן להרחיב את תנאיו במחירים משתלמים.

אפשר לרכוש ביטוח משולב
יש מי שרוכש חבילת ביטוח רכב משולבת – ביטוח חובה ביחד עם ביטוח מקיף. רכישת חבילת ביטוח מקנה מחירים נוחים יותר, כחלק ממסע המכירות של החברה כדי למשוך יותר לקוחות. ואתם? נהנים מכך. אפשר כמובן גם להשוות את המחירים של הפוליסות המשולבות – ביטוח חובה וביטוח מקיף גם יחד. הקפידו לשמור על אותם התנאים בזמן ההשוואה ועל תקרת ביטוח גבוהה.


השוואת מחרי ביטוח רכב

כל הזכויות שמורות לקולביט - שירות השוואת מחירי ביטוח הרכב של ישראל! השירות שלנו מאפשר לך להזין את פרטי פרטי הרכב והנהגים ולקבל הצעות מחיר לרכישת ביטוח רכב ממיטב חברות הביטוח בישראל ובמחירים הוגנים ומשתלמים. את הצעות המחיר לרכישת ביטוח רכב תקבלו בתוך זמן קצר ביותר. באתר שלנו תמצאו מידע מקצועי על תחום ביטוח הרכב, ביותר גם על: ביטוח רכב, ביטוח מקיף וביטוח חובה. באתר תקבלו בנוסף תקובות לכל שאלותיכם וטיפים ממומחי ביטוח רכב.


מפת אתר | צור קשר