ביטוח רכב
צור קשר שירותיםתקנון גלריה חדשות מאמרים אודות דף הבית
ביטוח חובה
ביטוח מקיף
ביטוח צד ג´

השאר פרטים לקבלת ביטוח רכב במחיר הכי זול

ביטוח נהג צעיר
ביטוח נהג חדש
ביטוח משאית
ביטוח למונית
ביטוח רכב ליום אחד
ביטוח רכב לתקופה קצרה
ביטוח רכב לסטודנטים
למה להשוות ביטוח רכב?
איך לבחור ביטוח רכב?
השוואת מחירי ביטוח רכב

רכב ישן וביטוח מקיף –הילכו יחדיו?

קיימים לא מעט בעלי רכבים אשר מתלבטים האם לבצע ביטוח מקיף על הרכב או לא. ככלל מדובר בהוצאה לא קטנה, שלא כל רכב צריך ובפרט כאשר מדובר ברכב ישן. רכב ישן בעל שווי נמוך, מציב את הדילמה האם לעשות ביטוח מקיף וצד ג´ עליו או לא, שכן לעיתים עלות ביטוחים נוספים אלו, היא עלות הגבוהה יותר משווי הרכב עצמו.

מתי אפשר לוותר על ביטוח מקיף?
רבות מחברות הביטוח מציבות רף מחיר מינימאלי ממנו רכב יכול להיות מבוטח בביטוח מקיף. החברות לוקחות בחשבון כי לעיתים מדובר ברכבים מאוד לא בטיחותיים שבמקרה תאונה הנזק והתיקון שידרשו לכיסוי כספי, יהיו גדולים מאוד ולכן הן נמנעות מביטוח של רכבים אלו.

ביטוח מקיף אפשרי- אך יקר
אופציה נוספת היא שהן מסכימות לבטח אך במחירי פרמיה גבוהים במיוחד ללא קשר האם הרכב גניב או לא. במקרה הזה, הביטוח הופך לבלתי משתלם ללקוח. גם במקרה ששווי רכב נמוך וחברת הביטוח לא מסכימה לבטח אותו, אפשר להסיק מכך שכנראה גם חברות נוספות לא יסכימו לכך. אם הרכב שלכם גם ישן מאוד וגם לא גניב, לא כל שכן שיתכן מאוד שהביטוח המקיף מיותר.

רכב ישן וגניב-ביטוח מקיף זה חובה
אם הרכב שלכם הוא גם ישן אבל גם מהסוג הגניב-למשל סובארו, מיצובישי, מזדה וכו´, הרי שלא תוכלו להסתפק רק בביטוח חובה. משום שהרכבים הללו בסיכוי גבוה להיגנב, חברות הביטוח מעדיפות שלא להסתכן ולשלם כספים רבים לבעלי המכוניות הללו במקרה של גניבה. לכן, הן גם לרוב יחייבו את הלקוחות הללו בביטוח מקיף על הרכב. יחד עם זאת, יתכן שלמסכימים לבקשה תינתן הנחה מסוימת לזכות ההתחשבות בחברת הביטוח.

השוואת מחרי ביטוח רכב

כל הזכויות שמורות לקולביט - שירות השוואת מחירי ביטוח הרכב של ישראל! השירות שלנו מאפשר לך להזין את פרטי פרטי הרכב והנהגים ולקבל הצעות מחיר לרכישת ביטוח רכב ממיטב חברות הביטוח בישראל ובמחירים הוגנים ומשתלמים. את הצעות המחיר לרכישת ביטוח רכב תקבלו בתוך זמן קצר ביותר. באתר שלנו תמצאו מידע מקצועי על תחום ביטוח הרכב, ביותר גם על: ביטוח רכב, ביטוח מקיף וביטוח חובה. באתר תקבלו בנוסף תקובות לכל שאלותיכם וטיפים ממומחי ביטוח רכב.


מפת אתר | צור קשר