ביטוח רכב
צור קשר שירותיםתקנון גלריה חדשות מאמרים אודות דף הבית
ביטוח חובה
ביטוח מקיף
ביטוח צד ג´

השאר פרטים לקבלת ביטוח רכב במחיר הכי זול

ביטוח נהג צעיר
ביטוח נהג חדש
ביטוח משאית
ביטוח למונית
ביטוח רכב ליום אחד
ביטוח רכב לתקופה קצרה
ביטוח רכב לסטודנטים
למה להשוות ביטוח רכב?
איך לבחור ביטוח רכב?
השוואת מחירי ביטוח רכב

ביטוח רכב- מתי אובדן מוחלט הוא רווח כלכלי?

אובדן מוחלט – או בלעז טוטל לוס הוא מצב שבו לא ניתן על פי החוק להשתמש יותר ברכב מכמה סיבות: יכול להיות שהוא נגנב כולו או שהוא נפגע באופן חמור מתאונת דרכים, כלומר בערך שעולה על 50%, 55% 60% או כפי שחברת הביטוח תחליט עבור אותו המבוטח. לפעמים, אותו הבדל בהגדרות חברת הביטוח יכול להפוך על פיהו את הנזק לרכב מנזק והפסדים לרווח כלכלי. נזק מוחלט הוא מקרה ביטוח שינתן עליו פיצוי רק אם יש למבוטח ביטוח רכב מקיף שמכיל את אותה ההרחבה, ולפי סכום גובה התקרה שיבחר (לרב ברירת מחדל).

אובדן מוחלט או אובדן להלכה?
תקנות התעבורה קובעות כי אובדן מוחלט הוא נזק שנאמד מעל ל- 60% משווי הרכב, אולם ישנם ניסיונות להוריד את הרף ל- 50%. הרכבים הפגומים יוצאים לסוחרי רכב שמתקנים אותם ובדרך כלל חברות הביטוח מקבלות בעבורו אחוזים משוויו של הרכב הפגוע – 40% לרכב שהושבח (אובדן להלכה – שנפגעו ברמת 40%-50%) או 5% לרכבי אובדן גמור.

להפרד מהרכב באובדן להלכה
חברת הביטוח תעדיף לרכוש מהמבוטח את הרכב גם אם האובדן הוא פחות מנזק של 50%, משום שעלות הנזק מגלמת גם את ערכו של פיצוי לירידת ערך אותו היא משלמת למבוטח יחד עם עלות ישירה לתיקון הרכב. היא תקבל בעבורו ממילא החזר גבוה יותר מטוטל לוס מסוחרי רכב.

דמי השתתפות עצמית בפוליסת ביטוח רכב – גם כאן
למרות שמדובר על החזרים למבוטח מחברת הביטוח, עדיין מדובר בהערכת שמאי – בדרך כלל שמאי של חברת הביטוח אשר על הערכותיו ניתן לחלוק באמצעות שריון של שמאי מרשימת שמאים חיצונית ובלתי תלויה בחברת הביטוח. גם אם דמי ההשתתפות העצמית ותשלומים נוספים שולמו, ניתן לנסות ולדרוש אותם בתביעות קטנות מול חברת הביטוח.



השוואת מחרי ביטוח רכב

כל הזכויות שמורות לקולביט - שירות השוואת מחירי ביטוח הרכב של ישראל! השירות שלנו מאפשר לך להזין את פרטי פרטי הרכב והנהגים ולקבל הצעות מחיר לרכישת ביטוח רכב ממיטב חברות הביטוח בישראל ובמחירים הוגנים ומשתלמים. את הצעות המחיר לרכישת ביטוח רכב תקבלו בתוך זמן קצר ביותר. באתר שלנו תמצאו מידע מקצועי על תחום ביטוח הרכב, ביותר גם על: ביטוח רכב, ביטוח מקיף וביטוח חובה. באתר תקבלו בנוסף תקובות לכל שאלותיכם וטיפים ממומחי ביטוח רכב.


מפת אתר | צור קשר