ביטוח רכב
צור קשר שירותיםתקנון גלריה חדשות מאמרים אודות דף הבית
ביטוח חובה
ביטוח מקיף
ביטוח צד ג´

השאר פרטים לקבלת ביטוח רכב במחיר הכי זול

ביטוח נהג צעיר
ביטוח נהג חדש
ביטוח משאית
ביטוח למונית
ביטוח רכב ליום אחד
ביטוח רכב לתקופה קצרה
ביטוח רכב לסטודנטים
למה להשוות ביטוח רכב?
איך לבחור ביטוח רכב?
השוואת מחירי ביטוח רכב

ביטוח חובה לרכב הוא הפריבילגיה שלכם

ביטוח חובה הוא פוליסה שחייבים לעשות. בערבון מוגבל: רק אם יש לכם רכב ממונע שנכלל בתקנות הביטוח. למעשה, כל אותם בעלי רכבים מחויבים לפוליסה של מאות ואלפי שקלים בשנה, כאשר לא לכולם נהיר הצורך והשימוש בפוליסות האלו. מצד אחד, לא תמיד נעשה שימוש בפוליסה התקפה לאורך שנה, מצד שני – גם אלו שעושים שימוש בפוליסה אינם תמיד מקבלים את מלוא הכיסוי שיכלו לקבל, בעיקר משום שרכשו את הפוליסה הזולה ביותר שמצאו. המטרה ברכישת הפוליסה הזו, היא להבטיח כיסוי שמיטיב עם כל הסעיפים לטובת הנהג ברכב.

איך למצוא את הפוליסה המשתלמת ביותר?
כל מי שמחפש איפה לקנות ביטוח רכב זול עושה השוואת מחירים קלילה שמביאה אותו דרך מחשבון ביטוח חובה או בהשקעה טלפונית אל הסכום הזול ביותר שיכול למצוא. ומדוע להצמד לביטוח מסוג זה? משום שהוא ממילא חובה, וכאן מעוניינים לצאת מידי חובה. וכאן יכול להיות שלא לכולם נהיר וברור מה הפוליסה הזו למעשה מספקת.

דברים שצריך לדעת על ביטוח רכב חובה
בביטוח רכב שכזה, התנאים נשארים אותם תנאים בין אם רוכשים רכב פרטי משפחתי או ג´יפ למטרות פרטיות. מצד שני, הסיכונים משתנים בהתאם לרכב ובהתאם לסוג הנהג ברכב, ועל כן כל חברת ביטוח תראה את מידת הסיכון שהיא מייחסת למבוטח באמצעות המחיר. כל חברת ביטוח תתייחס אחרת לאותו מבוטח ומכאן הפער בין המחירים.

להפוך את הביטוח ליתרון
לצערנו, אין לדעת מתי תיאלצו להשתמש בפוליסת ביטוח שכזו, שמכסה הוצאות עבור פגיעות גוף שקרו מהרכב המבוטח. כאן, אין זה משנה אשמתו של מי בפגיעה, הנהג, נוסעי הרכב והולכי רגל שנפגעו ממנו יקבלו את הכיסוי הזה באופן אוטומטי, אפילו אם בעל הפוליסה ישלם דמי השתתפות.

השוואת מחרי ביטוח רכב

כל הזכויות שמורות לקולביט - שירות השוואת מחירי ביטוח הרכב של ישראל! השירות שלנו מאפשר לך להזין את פרטי פרטי הרכב והנהגים ולקבל הצעות מחיר לרכישת ביטוח רכב ממיטב חברות הביטוח בישראל ובמחירים הוגנים ומשתלמים. את הצעות המחיר לרכישת ביטוח רכב תקבלו בתוך זמן קצר ביותר. באתר שלנו תמצאו מידע מקצועי על תחום ביטוח הרכב, ביותר גם על: ביטוח רכב, ביטוח מקיף וביטוח חובה. באתר תקבלו בנוסף תקובות לכל שאלותיכם וטיפים ממומחי ביטוח רכב.


מפת אתר | צור קשר