ביטוח רכב
צור קשר שירותיםתקנון גלריה חדשות מאמרים אודות דף הבית
ביטוח חובה
ביטוח מקיף
ביטוח צד ג´

השאר פרטים לקבלת ביטוח רכב במחיר הכי זול

ביטוח נהג צעיר
ביטוח נהג חדש
ביטוח משאית
ביטוח למונית
ביטוח רכב ליום אחד
ביטוח רכב לתקופה קצרה
ביטוח רכב לסטודנטים
למה להשוות ביטוח רכב?
איך לבחור ביטוח רכב?
השוואת מחירי ביטוח רכב

צריכים ביטוח רכב חשמלי?

כשרוכשים מוצר ומחויבים לקנות בעבורו מוצר לוואי – כמו שנהוג ברכישת רכבים וצרוף ביטוח רכב חובה, יש לקחת בחשבון כשרוכשים את הרכב מהם תשלומי התחזוקה הקבועים שיתלוו אליו, והאם ההוצאה תשתלם. בביטוח חובה אמנם – יש צורך לבחור חברת ביטוח ולא ניתן להתמקח עם המחיר. השאלה הנשאלת היא אם ביטוח חובה, שממילא איננו נדרש על פי החוק, הוא ביטוח שכדאי לעשות? הרי ניתן להתמקח על המחיר, להוריד או להוסיף כיסויים. כשמדובר ברכב חשמלי לפחות, הביטוח המקיף בדרך כלל מציע מחיר ללא כיסוי המנוע החשמלי.

תוספות לרכב – תוספות לביטוח
המנוע החשמלי ברכב כנראה נחשב כתוספת לרכב, שכן הביטוח מחשיב אותו כרכיב נוסף ברכב ויש לו עיגון גם ברישיון. התוספת הזו לכיסוי מייקרת גם את מחיר הפוליסה, וחשוב לעשות השוואת מחירים אפילו לפני שרוכשים את הרכב כדי להבין מכמה מעות נוספות תיאלצו להפרד. ביטוח רכב חשמלי הוא לא פוליסת ביטוח רכב נפוצה, וזו עוד סיבה שבגינה אין הוזלה במחיר.

רכב חשמלי – לאו דווקא רכב פרטי
כלי הרכב העונים להגדרות "חשמלי" יכולים להיות גם סאגווי או קורקינט חשמלי, אלו אינם מחויבים בביטוח חובה אולם ניתן לעשות גם ביטוח תאונות אישיות וכן ביטוח מקיף מתאים, עד שיתגבשו התנאים לביטוחי רכב לרכבים "רכים" מסוג זה.

הביטוח לעתים עולה יותר מכלי הרכב
במקרה של כלי הרכב הרכים הללו – אופניים חשמליות, קורקינט חשמלי, סאגווי וכל מיני הרכבים החשמליים הדומים, ישנה סבירות שהרכבים הללו יהיו שווי ערך במחיר למחיר הביטוח המקיף, ועל כן זה כבר לא ישתלם למבוטח. רצוי לקבל הצעת מחיר ביטוח מקיף עבור אותו כלי רכב ולברר מה הם התנאים לעומת המחיר ואם זה משתלם באותו מקרה של המבוטח.

השוואת מחרי ביטוח רכב

כל הזכויות שמורות לקולביט - שירות השוואת מחירי ביטוח הרכב של ישראל! השירות שלנו מאפשר לך להזין את פרטי פרטי הרכב והנהגים ולקבל הצעות מחיר לרכישת ביטוח רכב ממיטב חברות הביטוח בישראל ובמחירים הוגנים ומשתלמים. את הצעות המחיר לרכישת ביטוח רכב תקבלו בתוך זמן קצר ביותר. באתר שלנו תמצאו מידע מקצועי על תחום ביטוח הרכב, ביותר גם על: ביטוח רכב, ביטוח מקיף וביטוח חובה. באתר תקבלו בנוסף תקובות לכל שאלותיכם וטיפים ממומחי ביטוח רכב.


מפת אתר | צור קשר