ביטוח רכב
צור קשר שירותיםתקנון גלריה חדשות מאמרים אודות דף הבית
ביטוח חובה
ביטוח מקיף
ביטוח צד ג´

השאר פרטים לקבלת ביטוח רכב במחיר הכי זול

ביטוח נהג צעיר
ביטוח נהג חדש
ביטוח משאית
ביטוח למונית
ביטוח רכב ליום אחד
ביטוח רכב לתקופה קצרה
ביטוח רכב לסטודנטים
למה להשוות ביטוח רכב?
איך לבחור ביטוח רכב?
השוואת מחירי ביטוח רכב

גבול אחריות לביטוח צד ג´ לרכב

הביטוח לצד שלישי לרכב הינו פוליסת ביטוח בפני עצמה, שניתן לנתק מפוליסת ביטוח מקיף ואף להיות מבוטח בה בחברת ביטוח שונה מחברות הביטוח חובה ומקיף של אותו מבוטח. הרעיון הוא שהמבוטח מקבל את חופש הבחירה שלו כדי לקבל את התנאים הטובים ביותר ובמחיר המשתלם ביותר עבורו, ללא תלות בבחירת הפוליסות האחרות. בדרך כלל, ביטוח לצד שלישי הוא פוליסה הנספחת באופן אוטומטי לפוליסת ביטוח מקיף. תנאי הפוליסה סטנדרטיים, וכך גם תקרת הביטוח שמקבלים בכל חוזה פוליסה סטנדרטי. המשמעות היא החזר פיצויים שאינו מהגבוהים שניתן לקבל.

מה זה ביטוח לצד ג´?
צד ג´ הוא צד שלישי – הצד שהתאונה פוגעת ברכוש שלו. אותו צד ג´ יתבע את המבוטח כדי לקבל את כספי הפיצויים בעוון הנזק שנגרם לו. במידה ולצד הפוגע אין ביטוח לצד ג´, הרי שאותו גורם צד ג´ יפנה לתבוע את האדם שביצע את הנזק. גובה הפיצוי יוענק עד לגובה התקרה. אילו סכום התביעה והפיצוי שיקבע גבוה מסכום תקרת הביטוח, המבוטח יאלץ להשלים את החסר מכיסו.

יש לשלם דמי השתתפות עצמית
גם בביטוח צד ג´ יש דמי השתתפות עצמית, עימם מפעילים את הפוליסה. דמי השתתפות עצמית בפוליסת ביטוח רכב צד ג´ אלו דמי ההפעלה של הפוליסה. למעשה, מדובר בגבול הדק שמשפיע על השיקול אם להפעיל את הפוליסה או לא, כיון שהפיצויים עשויים להיות נמוכים יותר מדמי ההשתתפות, ואז לא ישתלם להפעיל את הפוליסה הזו.

השפעת תקרת הביטוח על בחירת הפוליסה
מי שרוצה לעשות ביטוח צד שלישי לבטחון מלא יהיה ערב לגבול התקרה בביטוח שלו. ככל שגבול התקרה גבוה יותר – כך ייטב, סכום הפיצויים יכול לשאוף ולהיות גבוה יותר – ואין צורך בהשלמות הסכומים מהכיס הפרטי.

השוואת מחרי ביטוח רכב

כל הזכויות שמורות לקולביט - שירות השוואת מחירי ביטוח הרכב של ישראל! השירות שלנו מאפשר לך להזין את פרטי פרטי הרכב והנהגים ולקבל הצעות מחיר לרכישת ביטוח רכב ממיטב חברות הביטוח בישראל ובמחירים הוגנים ומשתלמים. את הצעות המחיר לרכישת ביטוח רכב תקבלו בתוך זמן קצר ביותר. באתר שלנו תמצאו מידע מקצועי על תחום ביטוח הרכב, ביותר גם על: ביטוח רכב, ביטוח מקיף וביטוח חובה. באתר תקבלו בנוסף תקובות לכל שאלותיכם וטיפים ממומחי ביטוח רכב.


מפת אתר | צור קשר